Друзі! Як ви могли зауважити, в наших «Матеріалах» з'явилися попередні питання, з якими ми зовсім скоро будемо працювати «в полі». Які ваші загальні враження від них? Чи всі питання є для вас зрозумілими? Можливо, ви уточнили б або навіть замінили якісь із них? Буду рада почути думку кожного учасника чи учасниці. =)
Я учениця 10 класу ЗОШ№20 у м.Маріуполі.Я дуже люблю приймати участь у шкільних заходах і є частиною шкільного самоврядування.Мені подобаються нові знайомства.
Розташування:м. Сєвєродонецьк Луганської області, просп. Хіміків, 8
Коротко про себе:
Вчитель історії та правознавства вищої категорії, вчитель - методист.
Моє правило життя: «Кожен грає свою мелодію, але чудово, коли мелодії кожного гармонійно зливаються у спільній симфонії життя».
Родзинки: робота з обдарованою молоддю, підготовка учнівських команд до участі у Всеукраїнських турнірах з історії та правознавства, участь у проектах, спрямованих на формування толерантного суспільства. Життєве кредо: не витрачати свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагнути робити все якнайкраще.
Обговорення питальника
Друзі! Як ви могли зауважити, в наших «Матеріалах» з'явилися попередні питання, з якими ми зовсім скоро будемо працювати «в полі». Які ваші загальні враження від них? Чи всі питання є для вас зрозумілими? Можливо, ви уточнили б або навіть замінили якісь із них? Буду рада почути думку кожного учасника чи учасниці. =)
Коментарі
Питання всі цікаві, відповідати на них лекго.
Працювати можно в групах, або кожен окремо?
Учениця 11 класу, люблю танцювати та малювати. Дуже люблю свого молодшого братика.
Доброго дня! Мені подобаються питання!
Я навчаюся в 11 класі, люблю танцювати та малювати. була учасницею Молодіжної Академії у м.Львові.
А відповіді на питання повинні бути розгорнуті або короткенькі?
Я учениця 10 класу ЗОШ№20 у м.Маріуполі.Я дуже люблю приймати участь у шкільних заходах і є частиною шкільного самоврядування.Мені подобаються нові знайомства.
Вітаю, Олеся! Я би запропонувала питання про командні цінності, якими вони можуть бути в успішній команді?
Вчитель історії та правознавства вищої категорії, вчитель - методист. Моє правило життя: «Кожен грає свою мелодію, але чудово, коли мелодії кожного гармонійно зливаються у спільній симфонії життя». Родзинки: робота з обдарованою молоддю, підготовка учнівських команд до участі у Всеукраїнських турнірах з історії та правознавства, участь у проектах, спрямованих на формування толерантного суспільства. Життєве кредо: не витрачати свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагнути робити все якнайкраще.