Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Харківські представники проекту «Інтеграція через діалог» розповіли про свою участь у Молодіжній Медіа школі (ФОТО)

Повернутися назад

Школа медіа, реклами і дизайну – це завжди актуальні знання, цікаві знайомства та свіжі ідеї. Саме так розмірковували наші колеги з Харківського Локального Центру громадянської освіти № 3, коли вирішили відкрити наприкінці осені 2017 р. міську Медіа школу, у партнерстві з Молодіжною організацією ХНЕУ ім. С. Кузнеця та Молодіжною радою м. Харкова

Як розповіла нам Локальний координатор Хміль Анастасія Миколаївна, впродовж 4 листопада – 17 грудня 2017 р. кожен учасник школи мав змогу відвідати лекції від кращих практиків креативних індустрій «столиці» Слобожанщини, познайомитися з потенційними працедавцями і навіть створити власний медіа проект. В межах навчальної програми, молодь також побувала на місцевому каналі «ОТБ», у театрі «Ч», на презентації книги «В очікуванні копірайтера» та ознайомилась із медіа проектом «НАКИПЕЛО».

Перед кожною командою було поставлено завдання з визначення власної цільової аудиторії, проведення маркетингового дослідження, розробки концепції проекту і фірмового стилю з логотипом «з нуля». Окрім цього, учасники навчання повинні були здійснити запуск проекту в соціальних мережах, розробити власний стиль написання статей тощо. Ця діяльність супроводжувалася виконанням щотижневих домашніх завдань від спікерів й активною роботою в Інтернет-просторі. Остання включала в себе написання постів у закритій групі Медіа школи і на власних сторінках в соціальній мережі "Instagram".

Урочисте закриття школи відбулося 17 грудня 2017 р. у Харківському національному економічному університеті ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Кожна команда отримала змогу максимально повно представити власний медіа проект та почути остаточні поради від спікерів курсів. Після презентацій, спікерами та організаторами школи був обраний найкращий проект та найактивніші учасники. Переможцем Першої Медіа школи стала команда «Еко-культура», яка розробила концепцію власного проекту "Greenlight". Мета їхньої діяльності полягає у висвітленні стану екології та розвитку екокультури в м. Харкові.

Безпосереднім результатом навчання стало створення шести медіа проектів у різних сферах: «Культура» (проект "Barvy"), «Бізнес та інновації» («ПРОБ»), «Молодь» ("4peaks"), «Екокультура» ("Green light"), «Студентське життя», «Новини міста» («УХО»).

Переможців було нагороджено дипломами, корисними книжками та фірмовими блокнотами нашого проекту. Під час фінального фуршету учасники змогли привітати одне одного та більш детально обговорити власні проекти із запрошеними спікерами.

В підсумку, у роботі Медіа школи взяли участь понад 40 учасників (учні, студенти, активна молодь віком 18-35 років). Зазначимо, що значна частина з них належить до цільових груп Програми освітньої психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог». І саме для таких людей подібні ініціативи стають життєво необхідними, адже дозволяють отримати корисні зв'язки, ідеї, а що найважливіше – впевненість у власних силах, яка безпосередньо допоможе їм відшукати шляхи для самореалізації та пошуку власного місця на мирних територіях.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.