Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 провів з 9 по 31 січня 2017 р. 10 занять з інформатики і фізики для дітей віком 12-14 років у рамках Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог».
За словами викладача, спеціаліста з комп'ютерних систем, волонтера громадської організації «АММА» Рудя Олексія Валерійовича, метою курсу стало поглиблення знань дітей, отриманих, згідно зі шкільною програмою, на уроках з фізики й інформатики.
За згаданий період було пройдено наступні теми:
- «Закон дідуся Ома».
- «Я і Діод».
- «Резистор і його друзі резистори».
- «Від маленького до могутнього: сто корпусів».
- «Транзистор».
- «Кручу-верчу: електродвигун і його робота».
- «Як працює трансформатор?»
- «Велика банка для струму, або як працює конденсатор?»
- «Дроссель».
- «Крок за кроком: кроковий двигун».
Робота гуртка ґрунтувалася на індивідуальному підході до кожного учасника, з використанням різноманітних форм і методів роботи.
В результаті, підлітки дізналися, як працюють різні види електричних станцій, вивчили принципи роботи та особливості застосування резисторів, конденсаторів, транзисторів, діодів, трансформаторів тощо. Вони самостійно збирали електричні схеми, що включали згадані елементи, та розв'язували задачі з фізики, пов'язані з темами занять. Школярам вдалося вивчити в теорії і закріпити на практиці принцип роботи електричних двигунів.
На думку Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, отримані знання і навички з фізики є основою для подальшого поглибленого вивчення електроніки і її застосування в комплексі з програмним забезпеченням. Враховуючи ж особливості розвитку сучасних технологій, подібна позашкільна робота допоможе дітям бути в курсі найновіших наукових тенденцій і, потенційно, успішно зайняти свою професійну нішу в майбутньому.
Коментарі