Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Локальна історія та проблема її дослідження: як у м. Києві пройшла Дев'ята Молодіжна Академія (ФОТО)

Повернутися назад

12.10.2017

12 жовтня 2017 р. у м. Києві відбулася Дев'ята Молодіжна Академія, в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог». Учасниками нового заходу стали 14 учнів прифронтових шкіл Донецької та Луганської областей, які входять до Програми освітнього партнерства проекту. 

Конференцію відкрила координатор Львівського Локального Центру громадянської освіти Наталія Михайлівна Голосова, яка познайомила школярів зі своїми колегами та концепцією зустрічі. Під керівництвом Адміністратора онлайн-складової проекту Тараса Олексина, координатора по роботі з Локальними Центрами Олесі Скрипник та представників Молодіжної команди Віктора Лємєшкіна й Олександра Касьяненка, учні були розподілені на чотири робочі групи. Завданням кожної із них стало дослідження маловідомих історичних пам'яток української столиці. Такими виявились: парк імені Тараса Шевченка, перехрестя вул. Володимирської та вул. Богдана Хмельницького, постамент, на якому до Революції Гідності стояв пам'ятник Володимиру Леніну, а також Бессарабський ринок відповідно. Визначившись із переліком питань, які допомогли б розкрити місце вказаних об'єктів у свідомості киян, учасники протягом декількох годин проводили соціологічні опитування, результати яких представили о 16:00 год. в Київському міському будинку учителя

Гостями фінальної частини стали учасники історичної конференції «Друга світова війна. Сучасне переосмислення та інноваційне викладання», яка паралельно проходила у м. Києві під егідою Всеукраїнської Асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба». Після вступного слова керівника проекту «Інтеграція через діалог» Петра Івановича Кендзьора, учасники Молодіжної Академії по черзі представили педагогам, науковцям та громадським діячам результати власних досліджень. Згідно з останніми, кияни і гості міста, в основі своїй, вкрай мало знають про історію культових місць столиці. Виняток становили, здебільшого, люди літнього віку та представники інтелігенції. Цікавим було також те, що більшість опитаних сприймали зазначені частини м. Києва крізь призму власних переживань: як місце щоденного відпочинку, звичний елемент дороги до школи, ВНЗ або роботи, чи просто невід'ємну частину пам'ятних подій зі свого життя. Історична ж складова у свідомості мешканців відходила на другий план. 

Після презентацій груп, Петро Іванович Кендзьор розкрив присутнім задум організаторів. За його словами, учасники Молодіжної Академії стали першими, хто апробував новий проект ВА «Нова Доба» «Історія моєї громади. Минуле для спільного майбутнього». Ідея останнього полягає у свідомому виборі підлітками та педагогами маловідомих, але знакових пам'яток певного населеного пункту, які б надали змогу розкрити туристичний потенціал кожного регіону України. За підсумками таких досліджень, вже з нового, 2018 р., школярі зможуть представити рідні міста і села на всеукраїнському конкурсі краєзнавчих робіт. «Щоб не лише у м. Львові чи м. Києві, але і в інших куточках України люди могли віднайти щось по-справжньому цікаве для себе», – додав він. 

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.