Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Побачив світ другий випуск «Інформаційного бюлетеню» від команди проекту «Інтеграція через діалог» (ФОТО)

Повернутися назад

24.02.2017

24 лютого 2017 р., в рамках Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», був випущений «Інформаційний бюлетень № 2».

Згадане видання присвячене особливостям другого семестру проекту (липень-грудень 2016 р.), а також планам на рік, що розпочався.

На сторінках «Бюлетеню» уважний читач зуміє відшукати:

  • детальну статистику заходів, реалізованих нашою командою впродовж останнього півріччя;
  • цікаві факти з життя членів Молодіжної команди – юнацького активу Програми;
  • інформацію про «пригоди» арт-проекту «Те, про що важко сказати...», авторами якого стали діти з цільових груп;
  • можливості онлайн-сервісів, які пропонує наш сайт;
  • нові напрямки роботи команди;
  • детальні відомості про кампанію освітньої допомоги дітям із тимчасово окупованих територій та «сірої зони» під назвою «Освітній компас», а також багато іншого.

Прочитати та завантажити випуск Ви можете на нашому сайті, в підпункті «Інформаційні бюлетені» розділу «Про проект», або ж за прямим посиланням тут. Нагадаємо, що за підсумками Програми, видань буде чотири. Тому активно слідкуйте за новинами і залишайтеся в курсі всіх нововведень! Попереду ще багато цікавого!

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.