Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У м. Слов'янську перебувають у самому розпалі арт-тренінги для дітей, які постраждали від війни (ФОТО)

Повернутися назад

Починаючи з березня 2017 р. представники Слов'янського Локального Центру громадянської освіти проводять на базі місцевих шкіл № 5, № 13 та № 16 групові заняття з надання психологічної допомоги дітям, котрі постраждали внаслідок збройного конфлікту на Сході України. Були організовані групи для молодшої та середньої вікових категорій школярів.

Серед форм групової роботи використовуються наступні методи:

  • терапія малюнком
  • театралізована арт-терапія
  • ігрова терапія.

Найбільш ефективними в роботі психолога вважаються арт-терапевтичні техніки. Даний інструментарій допомагає уникнути двох небажаних ефектів:

  • автоматичного спрацювання психологічного захисту, що проявляється у закритості дитини від педагогічного колективу та психолога; 
  • ретравматизації при згадці про окремі аспекти реальності дитини, які їй довелося пережити або вона змушена переживати зараз.

На погляд Локального координатора Лук'янової Людмили Олександрівни, дуже цікавим та ефективним способом роботи з травматичними переживаннями є пісочна терапія з використанням кінетичного піску, а також робота з камінням (за технологією доктора психологічних наук Яценко Тамари Семенівни). Наші колеги спробували поєднати ці методи в роботі, й створили з дітками їхній «безпечний простір».

В процесі роботи педагоги і психологи обговорювали з учнями питання сім'ї та колективу, інтересів і вподобань. Використовуючи елементи психодрами, спеціалісти зуміли відтворити деякі питання міжособистісних стосунків та змоделювати можливі стратегії вирішення наявних проблем. 

Важливим моментом є те, що сама робота з піском та камінням має ефект релаксації, тому навіть без опрацювання проблемних питань, можна покращити стан дитини. Каміння є універсальним метафоричним інструментом. Фантазія учня може відтворити в такому матеріалі будь-що: від важких проблем і перепон до образів рідних та друзів.

Як стверджують наші колеги, дітям подібні заняття дуже подобаються. Вони з радістю готові фантазувати, а в процесі цього – відкриватися психологу та обговорювати досить глибокі, важливі питання.

На даний момент робота знаходиться у самому розпалі. Ще багато проблемних питань стоїть перед нашими спеціалістами та їхніми вихованцями. І саме подібні експериментальні методи, як показує практика, здатні їх вирішити чи не найефективніше.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.