Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Досвід проекту «Інтеграція через діалог» був представлений на III Національній (не)конференції для шкільних педагогів "EdСamp Ukraine 2017" (ФОТО)

Повернутися назад

29-30 квітня 2017 р. у м. Харкові відбулася III Національна (не)конференція для шкільних педагогів "EdСamp Ukraine 2017", участь у якій взяли також представники проекту «Інтеграція через діалог». За запевненнями наших колег, два дні роботи пробігли дуже швидко, бо були вкрай заповнені новими зустрічами, знайомствами з непересічними людьми, ідеями, практиками, обміном досвідом та планами на майбутнє в нашій освіті.

Одним із надихаючих моментів на конференції був виступ Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич. «Місія педагогів – бути світлом. Місія освіти – відкривати світ. Оскільки він швидко швидко змінюється, змінюватися повинні також школа і вчительство. Коли я бачу цей зал і цих людей, я впевнена, що новій українській школі, школі компетенцій XXI ст. бути!»

Формат (не)конференції передбачає унікальну можливість створювати програму учительської паралелі, де учасники можуть презентувати власні напрацювання, ідеї, а також ділитися досвідом. У Локації № 10 з темою «Діалог як шлях до миротворення та зміцнення соціальної тканини» було представлено досвід роботи Локального Центру громадянської освіти у м. Сєвєродонецьку. Мова йшла про те, як засобами діяльності в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, що постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму, відбувається формування базових «м'яких» навичок XXI ст., а саме: емпатії, емоційного інтелекту, критичного мислення, співпраці.

Зміст роботи в межах проекту було розкрито через філософську призму розуміння самої суті діалогу як глибинного процесу обміну сенсами, що створює якісні зміни.

Зворушливо та емоційно учасники учительської сесії сприйняли представлення арт-проекту «Те, про що важко сказати...». Обговорювалися методичні прийоми та форми взаємодії з учнями, які використовувалися у ході презентації виставки для роботи з наскрізними темами суспільствознавчих дисциплін. 

Велику зацікавленість в аудиторії викликав посібник «Ми серед інших, інші серед нас». Вчителі одностайно визнали якість та значущість матеріалів посібника, вагомий внесок його автора, координатора Програми Петра Кендзьора, у важливу справу формування полікультурного суспільства.

Два дні роботи конференції принесли нові знайомства, зародилися нові партнерські зв'язки, поповнилося коло однодумців. Отож, настає час втілення ідей, здійснення задуманого, розвитку співпраці і подальшої реалізації всіх можливостей проекту «Інтеграція через діалог»!

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.