Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Харківські діти з числа ВПО отримали змогу заповнити прогалини у знаннях з математики (ФОТО)

Повернутися назад

Впродовж 1-30 листопада 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1, у співпраці з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, організував проведення підготовчих занять з математики для дітей з числа цільових груп проекту «Інтеграція через діалог». Всього мали місце 12 уроків під керівництвом Науменко Олени Олександрівни.

Заняття проводилися тричі на тиждень за адресою вул. Дружби Народів, 203, на цокольному поверсі. За цей час було ґрунтовно опрацьовано такі теми:

  1. «Буквенні вирази. Формули. Додавання натуральних чисел. Закони додавання».
  2. «Віднімання натуральних чисел».
  3. «Множення натуральних чисел. Переставний і сполучний закони множення. Розподільний закон».
  4. «Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею».
  5. «Типи задач та способи їхнього розв'язання».
  6. «Звичайні дроби. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів».
  7. «Тренувальні вправи за темою "Порівняння дробів"».
  8. «Дроби і ділення».
  9. «Пошук дробу з числа та числа за його дробом».
  10. «Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками».
  11. «Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа».
  12. «Додавання і віднімання мішаних чисел».

Основними цілями математичного циклу занять були:

  • розширення і поглиблення математичних знань дітей;
  • розвиток логічного мислення;
  • формування обчислювальних здібностей.

Заняття будувалися педагогом з урахуванням індивідуального підходу, використанням різноманітних форм і методів роботи. Діти працювали групою, а також виконували персональні завдання.

Найбільш важкими виявилися такі теми: «Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею» і «Типи задач та способи їх розв'язування».

Було відзначено, що підлітки недостатньо добре вміють розв'язувати вправи на ділення з остачею, вирішувати задачі арифметичним та алгебраїчним способами. Деякі школярі не знали властивостей множення.

Труднощі у засвоєнні нового матеріалу виникали через допущені у початковій школі прогалини в знаннях, а також не до кінця опрацьований і закріплений матеріал.

Виявлені нюанси зайвий раз доводять необхідність продовження курсів для згаданої категорії дітей, а поруч із цим – свідчать про успіхи, яких школярі можуть досягнути при належній до них увазі з боку вчителів.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.