Локальний Центр громадянської освіти у м. Харків № 1
Громадська організація «Асоціація дитячих та сімейних психологів України»
Адреса: м. Харків, вул. Благовіщенська, 2, оф. 15.
Тел.: +38 (066) 555-6-777, +38 (063) 505-79-00.
E-mail: icdp.org.ua@gmail.com.
Особливості діяльності: Робота Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1 ведеться у напрямку психологічної й освітньої підтримки дітей-переселенців та місцевих учнів. На думку активістів, така позиція сприяє пошуку спільної мови та інтеграції з місцевою громадою. На базі осередку було реалізовано цикл психологічних тренінгів «Альтернатива насильству», що пропонує шляхи вирішення найрізноманітніших життєвих ситуацій. Також для дітей з числа ВПО та багатодітних сімей місцевої громади організовано роботу гуртка з англійської мови. З нагоди Міжнародного дня захисту дітей, 1 червня 2016 р. було проведено вуличну акцію та арт-виставку дитячих малюнків.
Люблю читати, намагаюся писати сам, захоплююсь колекціонуванням, хімією, астрономією, малюванням, відвідувати цікаві місця, спілкуватися з друзями, обожнюю своїх чотирилапих друзів: кота й кролика, мрію об'їхати світ. Вірю в краще й просто люблю життя в усіх його проявах!
Новини Локального Центру
- 07 11.2017На Слобожанщині відкрила свої двері «Школа телеведучих» для дітей-переселенців (ФОТО, ВІДЕО)
21:08Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 – поза сумнівом, один із найактивніших регіональних осередків Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог». Його очільник Красін Сергій Анатолійович вчергове довів правильність такого твердження восени цього року, організувавши «Школу телеведучих» у «столиці» Слобожанщини.
Так, впродовж 11 жовтня – 3 листопада 2017 р. наші колеги сформували групу з 10 учнів 10-14 років з числа цільових категорій Програми. Учасники проекту отримали можливість пройти навчання на базі філії Національної суспільної телерадіокомпанії України «Харківська регіональна дирекція».
Під час першого заняття, що відбулося 11 жовтня 2017 р., діти стали безпосередніми свідками зйомки телепередачі. Також для них провели екскурсію знімальним майданчиком, розповіли про історію однієї з перших телерадіокомпаній України і показали технічне обладнання студійного павільйону. Підлітки відвідали студію новин та спортивних програм, дізналися про роботу звукорежисера, специфіку зйомки й виходу студійних передач. Розповіли гостям і про телевізійні професії: телеведучого, режисера, асистента режисера, звукорежисера, телеоператора тощо.
13 та 18 жовтня 2017 р., на другому й третьому заняттях відповідно, школярі долучилися до обговорення психологічних і соціальних проблем підлітків-переселенців. Саме учасники «Школи телеведучих» стали авторами тем і сценаріїв нових телепередач з ведучою з Лілією Редькович. Зокрема, вже на третьому занятті відбулась зйомка програми «Форум» з темою: «Гаджети. За і проти», де учні, спільно із Сергієм Красіним і Ганною Трухан, в якості практикуючих психологів, аналізували вплив технічного прогресу на повсякденне життя сучасної молоді:
Четверте й п'яте заняття, котрі припали на 20 і 25 жовтня 2017 р., школярі присвятили вивченню наступних аспектів роботи на телебаченні:
- мовних навичок;
- правил подолання страху перед ввімкненою телевізійною камерою;
- вміння висловлювати свої думки у телевізійній аудиторії;
- комунікації з телеведучим та учасниками передачі;
- основ акторської майстерності.
Доповнювалися уроки підготовкою телевізійних етюдів з акторської майстерності за участю самих дітей. Паралельно підлітки взяли участь у створенні нового випуску програми «Форум» на тему: «Спілкування у житті та мережі Інтернет»:
Шосте й сьоме заняття були присвячені участі школярів у зйомках телепередач на теми: «Батьки і діти» (27 жовтня 2017 р.) і «Шлях дітей-переселенців: від адаптації до інтеграції» (1 листопада 2017 р.):
Залучення до подібної роботи надало можливість учасникам продемонструвати свої ораторські здібності, показати вміння давати інтерв'ю, спілкуватись у телевізійній студії, комунікувати з ведучим та іншими гостями програми.
Фінальне заняття, що відбулося 3 листопада 2017 р., передбачало обговорення роботи всіх учасників впродовж попередніх декількох тижнів та підбиттю підсумків.
За словами наших колег, за згаданий період підопічні Локального Центру громадянської освіти отримали позитивний досвід підтримки, взаємодії у групі та самовираження. Серед навиків, яким їм вдалося навчитися, варто виділити:
- основи акторської майстерності;
- секрети роботи перед телекамерами;
- правила поведінки під час інтерв'ю;
- особливості розробки сценарних планів;
- створення простих телевізійних постановок.
Не менш важливою стала й участь підлітків в ініціюванні та обговоренні соціально значущих тем:
- основ комунікації між дітьми й дорослими;
- правил безпеки в Інтернеті;
- труднощів, з якими зіштовхуються ВПО після переїзду;
- можливостей налагодження взаємин між переселенцями та місцевими мешканцями.
Зрештою, представники проекту спробували себе у ролі телеведучих і підготували цікаві й пізнавальні матеріали для своїх однолітків, ставши учасниками телевізійних постановок-епізодів ігрового характеру телепередачі «Маленька перерва». Цей факт, поруч із вже згаданими епізодами, надав їм можливість відчути себе повноцінними авторами якісного телевізійного продукту. Враховуючи ж той факт, що «Школа телеведучих» продовжуватиме свою діяльність впродовж листопада-грудня 2017 р., хочеться вірити, що наші харківські колеги реалізують всі свої плани, а вітчизняне телебачення в найближчому майбутньому поповниться цілим рядом талановитих телевізійників зі Сходу України. =)
- 23 06.2017На Слобожанщині підійшла до свого завершення серія тренінгів для переселенців «Я та інші» (ФОТО)
13:03Впродовж березня-червня 2017 р. на базі Харківської спеціалізованої школи № 62 проводилися тренінги «Я та інші» для учасників Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог».
Організаторами курсу виступили представники Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1, а безпосередніми виконавцями – фасилітатори проекту «Альтернативи насильству» Бугайчуг Тетяна Валентинівна, Онищенко Ірина Валеріївна та Сирицина Тетяна Валентинівна.
За словами Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, учасниками програми стали 14 школярів зі згаданого навчального закладу. В процесі навчання, підлітки здобули позитивний досвід взаємної підтримки та роботи у групі, отримуючи психологічний ресурс і від інших учасників. З метою формування почуття внутрішньої стійкості та довіри до самого себе, учням допомагали шукати причинно-наслідкові зв'язки на прикладі життєвих ситуацій, пов'язаних з вибором. Було здійснено акцентування уваги на відмінностях між залежною і вільною поведінкою, з більш детальним усвідомленням зазначеної відмінності.
Зрештою, значна увага була приділена формуванню навичок спілкування як одного з елементів профілактики конфліктів. У цьому учасникам посприяло більш детальне ознайомлення з практикою «Я-повідомлень». Важливим навиком стало також вміння чітко визначати комфортні психологічні «рамки» для себе та навколишніх, з їхнім дотриманням.
За підсумками навчання, тренери відзначили значне покращення загальної атмосфери в учнівському колективі, частіші прояви ініціативи серед учасників та успішні приклади вирішення конфліктних ситуацій останніми. На цьому фоні помітним стало також загальне покращення психологічного здоров'я підлітків і подолання проблем з адаптацією до нових соціокультурних умов, що й було основним завданням наших колег.
- 16 05.2017У Харківській гімназії № 14 відбулась презентація арт-проекту наших учасників «Те, про що важко сказати...» (ФОТО)
17:52Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 провів впродовж 4-13 травня 2017 р. на території Харківської гімназії № 14 (вул. Амосова, 20) презентацію арт-проекту «Те, про що важко сказати...». Авторами ідеї стали представники Молодіжної команди проекту «Інтеграція через діалог» з числа дітей переселенців та воїнів АТО, а куратором – фотограф Христина Музичук.
Як повідомляє Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович, учасниками заходу стали близько 200 учнів, які представляли 7-10 класи навчального закладу. При цьому, демонстрація фоторобіт відбувалася у декілька етапів:
- Вільне ознайомлення дітей з представленими світлинами під час перерв та після занять (4 травня).
- Організований перегляд у супроводові представників Харківського Локального Центру громадянської освіти № 1 (5-11 травня).
- Публічне обговорення арт-проекту в актовій залі гімназії (11 травня).
- Самостійний перегляд світлин всіма охочими вже після офіційної прем'єри та обговорення (12-13 травня).
Третій етап презентації виставки став найвідповідальнішою частиною роботи наших колег. У представленні фоторобіт взяли безпосередню участь: Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович, заступник директора з навчально-виховної роботи Сюрин Олег Миколайович і заступниця директора з виховної роботи Глібова Аліна Володимирівна.
Групові обговорення проходили за наступним алгоритмом:
- Інформування дітей про Програму «Інтеграція через діалог».
- Опитування присутніх на тему загального враження від виставки.
- Повторний перегляд фотографій з використанням комп'ютерної техніки та проектора.
- Обговорення найбільш цікавих, шокуючих або ж неординарних фотографій, з висловленням учнями своїх припущень про особливості сюжету.
- Перегляд відеосюжетів авторів світлин, з демонстрацією їхніх реальних історій.
Як з'ясувалося, такий підхід до презентації дав свої плоди: відвідувачі виставки не були обмежені рамками первісного сприйняття сюжетів, а отримали змогу поміркувати над побаченим самостійно. Нерідко діти одразу здогадувалися, чим бажали поділитися автори того чи іншого фото. Однак, набагато частіше підґрунтя історії ставало для них несподіванкою. Підлітки й дорослі несподівано розуміли, що очевидна, здавалося б, відповідь була від них прихована саме через стереотипи, які оточують дітей, котрі пережили збройний конфлікт на Сході України. Часто жителі мирних регіонів не розуміють проблем своїх ровесників з тимчасово окупованих територій. І, за словами самих глядачів, арт-проект дійсно дав змогу їм замислитись над особливостями власної поведінки і ставлення до інших. А це – чи не найкраще свідчення того, що наша робота не є даремною.
- 15 03.2017На Слобожанщині завершилися двомісячні курси «Я та інші» в рамках проекту «Альтернативи насильству» (ФОТО)
14:25Впродовж лютого-березня 2017 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 реалізовував корекційну програму по проекту «Альтернативи насильству» на тему: «Я та інші». Безпосередніми учасниками заходів стали учні 8-Б класу ХСШ № 62, серед яких були як діти переселенців і воїнів АТО, так і їхні друзі.
За словами Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, захід об'єднував у собі 8 тренінгів по 90 хв. (2 уроки) кожен, які відбувалися щотижня. Модераторами активностей стали фасилітатори проекту «Альтернативи насильству».
Під керівництвом спеціалістів, підлітки здійснили:
- прийняття груповой угоди;
- обговорення очікувань;
- проведення вправ на знайомство;
- налаштування перед основними вправами.
Основні вправи передбачали собою:
- налаштування на спільну командну роботу;
- акцент на згуртування і командоутворення;
- підвищення довіри до себе та інших;
- тренінги по впевненій поведінці в процесі обговорень;
- формування навичок спілкування та прийняття групового рішення;
- вправи-розваги для зняття емоційно-психологічного напруження.
На тренінгах «Я та інші» учасники, перш за все, відпрацьовували комунікативні навички, навчалися роботі у команді, розподілу відповідальності та спрямованості на спільний результат.
Відповідальність діти розвивали через спільне складання правил для тренінгу та готовність до їхнього дотримання. Школярі навчилися розподіляти відповідальність між членами команди у спільному завданні і презентувати свою роботу широкому загалу.
Таким чином, участь у двомісячному проекті нашого харківського осередку не лише допомогла дітям побачити одне одного з абсолютно несподіваного боку, але й посприяла формуванню з них по-справжньому дружнього колективу, де присутній командний дух і немає місця дискримінації за місцем походження, що так важливо у сучасних українських реаліях.
- 06 03.2017У м. Харкові діти з цільових груп проекту стали учасниками гуртка електроніки та програмування (ФОТО)
23:53Протягом лютого 2017 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1, у співпраці з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними родинами ВПО та місцевої громади, сприяв подальшій роботі гуртка електроніки та програмування.
Заняття проводилися 2 рази на тиждень та тривали по 1,5 год. На уроках спеціаліста з комп'ютерних систем, волонтера громадської організації «АММА» Рудя Олексія Валерійовича діти мали змогу на практиці поглибити знання, отримані, згідно зі шкільною програмою, на уроках фізики, а також застосувати їх при вивченні різних електронних елементів та електричних схем.
Підлітки ознайомилися із основами мови програмування СІ та застосовували отримані раніше знання з електроніки у комплексі з власними програмами. Також вони навчилися користуватися основними умовними операторами, створювати і використовувати власні функції. Зокрема, учні засвоїли роботу з числами у двійковій системі, дізналися, як переводити числа із десятинної системи в двійкову і навпаки. Це дало їм можливість більш детально вивчити архітектуру мікроконтролера та освоїти бітові операції над числами. Отримані знання та навички є підґрунтям для початку роботи над проектом радіокерованої моделі.
Заняття, що відбувалися за адресою вул. Дружби Народів, 203, постійно відвідували 9 дітей цільової групи віком 12-14 років. Як запевняють організатори, діяльність гуртка будувалася з урахуванням індивідуального підходу та використанням різноманітних форм і методів роботи. Діти працювали групою, а також виконували індивідуальні завдання, що дозволяло їм якнайкраще засвоїти цінну інформацію, а в перспективі – використати здобуті знання у професійній діяльності.
- 05 03.2017Харківські учасники проекту взяли участь у лютневих заняттях «Творчої майстерні» (ФОТО)
22:50Протягом лютого 2017 р. наші колеги з Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1 провели 8 занять гуртка «Творча майстерня» для цільових груп Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог».
Майстер-класи соціального працівника Тесленко Наталі Володимирівни постійно відвідували 8 дітей воїнів АТО та переселенців віком 11-12 років, які мають певні труднощі з адаптацією в колективі.
Створені дітьми вироби стали чудовими подарунками для їхніх батьків і друзів, стимулюючи школярів на подальший розвиток творчості та фантазії. Заняття проводилися по 2 рази на тиждень і тривали по 1,5 год. Протягом цього часу діти оволодівали навичками за такими темами:
- «Технологія клеєвої аплікації, елементи квілінгу» (3 год.).
- «Створення валентинок» (3 год.).
- «Оріґамі – мистецтво паперових виробів» (3 год.).
- «Чудова країна гіпсу» (1,5 год.).
- «Пластилінові картини» (1,5 год.).
Як зазначають самі педагоги, найважливішим є те, що протягом навчання підлітки мали змогу не тільки отримати знання, вміння і навички, але й познайомитися з новими друзями та навчитися працювати в колективі інших дітей. Уроки мали терапевтичний і психологічний ефект, дозволяючи юним учасникам як краще адаптуватися до нового середовища, подолавши внутрішні страхи і переживання, так і розвинути естетичний смак і любов до творчості.
- 04 03.2017На Слобожанщині підійшов до завершення зимовий етап курсів з англійської мови для дітей з числа ВПО (ФОТО)
21:44В період з 2 по 28 лютого 2017 р. на базі громадської організації «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, спеціалістами Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1 було проведено 12 занять гуртка англійської мови.
Як стверджує Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович, ініціатива дозволила забезпечити рівний доступ соціально вразливих категорій підлітків до знань, які необхідні для полегшення інтеграції України у Європейський простір.
Уроки кандидата педагогічних наук, доцента Ібрагім Юлії Сергіївни постійно відвідували 9 дітей цільової групи проекту віком 11-12 років, які мають певні труднощі у навчанні з англійської мови. Заняття проводилися по 3 рази на тиждень за адресою вул. Дружби Народів, 203 (цокольний поверх).
Протягом зазначеного часу було ґрунтовно опрацьовано наступні теми:
- «У будинку».
- «Кімната моєї мрії».
- «Традиційний англійський будинок».
- «Місто, село. Вулиця».
- «Будинок. Кімната».
- «Лондон – столиця Великобританії».
- «Визначні місця Лондона».
- «Споруди міста. Де провести час з користю?».
- «Орієнтація у незнайомому місті. Прийменники місця».
- «Моя вулиця. Що цікавого на твоїй вулиці?».
- «Як пройти до театру?».
- «Які плани на вихідні? Ходімо до музею!».
- «Цікаві місця мого міста».
В результаті, було засвоєно вживання англомовних слів, часових форм Present Continuous, Past Simple Tense, правильних та неправильних дієслів (made, had, came, saw, did), Comparative degree of simple adjectives, Superlative degree of simple adjectives, множини іменників (виключення: sheep, mouse, goose), Comparative degree of complex adjectives, Superlative degree of complex adjectives, розширено словниковий запас учасників, а головне – суттєво покращено їхні навички спілкування.
Наші колеги приділили увагу також розвитку таких вмінь:
- запрошувати та надавати інформацію про особи / об'єкти / явища / події / факти;
- описувати пори року та погоду;
- характеризувати та оцінювати погоду в різних країнах світу;
- розповідати про прочитане, почуте, побачене;
- висловлювати свої враження, думки, ставлення стосовно пір року та погоди;
- запитувати про враження однокласників щодо побаченого, почутого.
У заняттях брали участь гості з Індонезії, Китаю та Туреччини, що дозволило дітям попрацювати над вдосконаленням розмовних навичок та на практиці подолати мовні бар'єри.
- 23 02.2017На Слобожанщині відбувся інтеграційний захід «Коло дружби» для дітей, котрі постраждали від війни (ФОТО)
21:26У лютому 2017 р. представники Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1 провели дві зустрічі з дітьми переселенців і воїнів АТО в рамках інтеграційного заходу «Коло дружби».
Наші колеги, спільно з тренерами та психологами ГО «ЦПР "РАЗОМ"», організували перший захід на тему «Емоції. Як вони впливають на наше життя» 18 лютого 2017 р. Під час тренінгу школярі та їхні батьки долучилися до наступних вправ:
- Знайомство, вправа «Долоньки».
- Перегляд і обговорення мультфільмів про емоції.
- Гра з дітьми в "UNO" і «Барабашку».
Повторна зустріч, яка припала на 22 лютого 2017 р., порушила питання: «Що таке дружба?». Підлітки намагалися дати відповідь на нього під час таких активностей:
- Знайомства: презентування себе за допомогою своїх якостей.
- Перегляду й обговорення мультфільму про дружбу.
- Гри «Демонстрація фігури».
- Партії в ігри "UNO" та «Данетки».
За словами організаторів, вдалося досягнути наступних результатів психологічного курсу:
- Школярі навчилися більш чітко висловлювати свої думки.
- В юних учасників з'явилася змога зустріти нових знайомих.
- Приємною несподіванкою стали рекомендації дітей своїм друзям стосовно заходів у рамках проекту «Інтеграція через діалог».
- Підлітки отримали помітне задоволення від ігор з дорослими і однолітками.
Серед явних успіхів заходів Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович назвав і те, що одній з учасниць тренінги допомогли поводити себе значно активніше і впевненіше. Окрім цього, було проведено індивідуальну психологічну консультацію за запитом учасника, в результаті чого стан хлопчика був стабілізований.
З огляду на це, хочеться висловити окрему вдячність нашим харківським активістам, психологам ГО «ЦПР "РАЗОМ"» Ользі Кліменко, Олені Маркевич та Олені Лукаш за їхню діяльність та побажати нових звершень на професійній ниві!
- 01 02.2017На Слобожанщині підійшов до фіналу січневий етап роботи гуртка з англійської мови (ФОТО)
11:33Впродовж 10-31 січня 2017 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 організував новий етап курсів з вивчення англійської мови для дітей 8-10 років з числа переселенців, сімей воїнів АТО і соціально незахищених верств населення.
Спільно з кандидатом педагогічних наук, доцентом Ібрагім Юлією Сергіївною, учні вивчали наступні теми:
- «Пори року та погода».
- «Якою була погода в різних містах світу?»
- «Зима в Україні. Дитячі розваги».
- «Яка пора року краща, тепліша, зеленіша?»
- «Наша планета – Земля. Цікаві місця».
- «Де найхолодніше, а де – найспекотніше? Екзотичні тварини».
- «На фермі. Життя фермера. Свійські тварини».
- «Ферма дядька Фреда. Розвиток навичок аудіювання та читання».
- «Дикі тварини: дивні, розумні, кумедні... Яка твоя улюблена тварина?»
- «Пори року. Погода. У світі дикої природи».
Діти зуміли розвинути граматичні навички з уживання Past Simple Tense, правильних та неправильних дієслів (made, had, came, saw, did), Comparative degree of simple adjectives, Superlative degree of complex adjectives, розширили свій словниковий запас і суттєво покращили навички спілкування.
За свідченням наших колег, нові заняття дозволили дітям розширити соціокультурні компетентності. Так, вони навчилися:
- надавати інформацію про особи, об'єкти, явища, події або факти;
- описувати пори року та погоду;
- характеризувати та оцінювати клімат в різних регіонах і країнах світу;
- розповідати про прочитане, почуте й побачене;
- висловлювати свої враження, думки і ставлення щодо пір року та погоди;
- запитувати враження однолітків стосовно побаченого і почутого.
Окрім цього, у школярів підвищився загальний рівень володіння англійською мовою, з'явилася зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Діти навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми. Не залишилося поза увагою продовження процесу подолання мовного бар'єру у спілкуванні, а батьки відзначили покращення оцінок і ставлення дітей до шкільних занять з зазначеного предмету. У поєднанні зі зростанням впевненості учнів у своїх силах, такі результати дозволяють говорити про високу ефективність курсів і потребу у їхньому продовженні в найближчому майбутньому.
- 31 01.2017У м. Харкові завершився черговий етап роботи «Творчої майстерні» для дітей воїнів АТО і переселенців (ФОТО)
15:47Впродовж 9-30 січня 2017 р. у м. Харкові відбувалися заняття «Творчої майстерні» для дітей воїнів АТО, переселенців і представників соціально незахищених категорій населення. Наші колеги з місцевого Локального Центру громадянської освіти № 1 провели за цей період 8 занять по 1,5 год. кожне, які були присвячені наступним темам:
- «Технологія клеєвої аплікації» (3 год.).
- «Техніка "Iris Folding". Виготовлення робіт за готовими шаблонами» (3 год.).
- «Оріґамі – мистецтво паперових виробів» (3 год.).
- «Вітражний розпис» (1,5 год.).
- «Чудова країна гіпсу» (1,5 год.).
Під керівництвом соціального працівника, голови клубу єдності поколінь «Джерельце» Тесленко Наталі Володимирівни, діти мали змогу не лише отримати нові знання, вміння й навички, але й познайомитися з новими друзями і навчитися працювати у колективі однолітків. Уроки мали також терапевтичний і психологічний ефект, даючи змогу учасникам краще адаптуватися та інтегруватися у нове середовище. Водночас, стимулювався розвиток естетичного смаку підлітків і любові до творчості.
Курси вже традиційно проходили за адресою вул. Дружби Народів, 203, на цокольному поверсі. Враховуючи ж те, що діяльність гуртка продовжуватиметься і в майбутньому, пропонуємо всім охочим долучитися до неї зв'язатися напряму з Локальним координатором Красіним Сергієм Анатолійовичем за контактами, розміщеними на персональній сторінці осередку на нашому сайті.
- 15 01.2017У м. Харкові розпочинається новий набір учнів на психологічні тренінги «Альтернативи насильству»
22:02В період з 15 січня по 15 березня 2017 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 відновить практику психологічних тренінгів «Я та інші» як складову програми «Альтернативи насильству». Нова група учнів 7-10 класів місцевої школи № 62 з числа цільових груп Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», проходитиме заняття, присвячені таким темам:
Блок № 1. Командоутворення:
1 тренінг. Знайомство, згуртування і командоутворення.
2 тренінг. Підвищення довіри іншим як профілактика конфліктності.
Блок № 2. Позитивне самовиховання і впевненість поведінки:
1 тренінг. Формування почуття внутрішньої стійкості й довіри до самого себе.
2 тренінг. Профілактика залежної поведінки у процесі прийняття групового рішення.
Блок № 3. Ефективне спілкування:
1 тренінг. Навички спілкування як один з елементів у профілактиці конфліктів.
2 тренінг. Теорія та практика «Я-повідомлення».
Блок № 4. Прийняття групового рішення в ході спілкування і групової дискусії:
1 тренінг. Стилі поведінки в конфлікті.
2 тренінг. Методи прийняття групових рішень.
Як очікують самі організатори, даний цикл занять допоможе школярам не тільки підвищити свої знання щодо врегулювання конфліктів, але й засвоїти правила поведінки у різних ситуаціях і пропрацювати навички конструктивної взаємодії.
Якщо Ви чи Ваші знайомі бажали б долучитися до роботи групи і відповідаєте критеріям відбору, то просимо звертатися до Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, за контактами, наданими на персональній сторінці організації на нашому сайті.
- 05 01.2017У м. Харкові завершився черговий етап курсів з англійської мови для дітей з числа ВПО (ФОТО)
11:15Протягом грудня 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1, у співпраці з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "AMMA"», проводив курси з англійської мови для дітей з багатодітних сімей вимушених переселенців. Впродовж місяця відбулося 12 уроків, які постійно відвідувало 9 дітей віком 10-11 років з цільових груп проекту. За цей період було розглянуто наступні теми:
- «Родина вдома».
- «Члени моєї родини: сестра, брат».
- «Члени моєї родини: дідусь, бабуся».
- «Я, моя сім'я, мої друзі. Проектна робота "Моє родинне дерево"».
- «Час пити чай».
- «Шкільне життя. Проектна робота "Школа моєї мрії"».
- «Святковий сніданок».
- «Улюблені страви».
- «Улюблені страви. Домашні страви».
- «Традиційна їжа британців».
- «Улюблена страва».
- «Продукти харчування».
Завдяки викладачу Ібрагім Юлії Сергіївні, діти зуміли суттєво вдосконалити навички письма, читання й основ усного мовлення із зазначених тем. Було засвоєно особливості вживання ступенів порівняння прикметників, використання слів "some", "any", "much", "many", модального дієслова "must", побудови спеціальних запитань, вживання теперішнього тривалого та минулого неозначеного часу, злічуваних і незлічуваних іменників тощо. Окрім цього, підлітки засвоїли відмінності між кількісними та порядковими числівниками в англійській мові, вивчили правила вживання присвійних займенників, сполучників "as ... as", і суттєво збільшили свій словниковий запас.
Згідно з планами Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, курси з англійської мови знайдуть своє продовження і в новому році, а тому, всі охочі записатися на них з числа ВПО чи дітей воїнів АТО можуть це зробити завчасно, скориставшись контактними даними нашого колеги, розміщеними на сайті.
- 03 01.2017Організатори харківської «Творчої майстерні» для дітей з числа ВПО підбили підсумки своєї роботи (ФОТО)
22:20Впродовж 3-27 грудня 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 проводив спільно з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "AMMA"» заняття гуртка «Творча майстерня» для дітей-переселенців. Всього відбулося 8 зустрічей, під час яких школярі вивчали наступні теми:
- «Новорічні прикраси» (3 год.).
- «Півник – символ нового року» (1,5 год.).
- «Оріґамі – мистецтво паперових виробів» (3 год.).
- «Чудова країна гіпсу» (1,5 год.).
- «Оригінальна підставка для олівців» (1,5 год.).
- «Святкові листівки» (1,5 год.).
Протягом зазначеного періоду діти отримали змогу не тільки розширити коло своїх знань, вмінь і навичок, але й познайомитися з новими друзями та навчитися працювати в колективі. Самі курси мали, насамперед, терапевтичний та психологічний ефект, дозволивши учасникам краще адаптуватися до нового середовища і стати його важливою складовою. Водночас, вони сприяли розвитку естетичного смаку і любові до творчості.
Варто додати, що створені дітьми вироби стали чудовими подарунками як для них самих, так і для їхніх батьків і друзів, стимулюючи підлітків до подальшого розвитку власного потенціалу. Як сподіваються наші колеги, такі курси з арт-терапії відбуватимуться на постійній основі і в новому семестрі. А тому, якщо Ви зацікавлені у подібній можливості – зверніться за записом до організаторів, скориставшись наведеними на сайті «Інтеграції через діалог» контактами.
- 02 01.2017Юні харків'яни, які постраждали від війни, успішно пройшли грудневі курси з математики (ФОТО)
12:32В період з 1 по 27 грудня 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1, у партнерстві з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "AMMA"», організовував підготовчі курси з математики для п'ятикласників з числа переселенців. Викладач Ібрагім Юлія Сергіївна провела 12 занять, під час яких були ґрунтовно розглянуті такі теми:
- «Кут. Види кутів».
- «Величина кута. Вимірювання кутів».
- «Величина кута. Бісектриса кута. Побудова кутів».
- «Багатокутник та його периметр. Трикутник».
- «Види трикутників. Нерівність трикутника. Сума кутів трикутника».
- «Прямокутник. Квадрат» (2 заняття).
- «Трикутник. Прямокутник, квадрат».
- «Рівні фігури».
- «Площі прямокутника і квадрата».
- «Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда».
- «Об'єм прямокутного паралелепіпеда. Об'єм куба».
Основні цілі підготовки були наступними:
- розширення і поглиблення математичних знань дітей;
- розвиток логічного мислення;
- покращення обчислювальних здібностей учасників.
Важливо, що завдання підбиралися згідно з програмним матеріалом для 5 класу. Увагу було зосереджено на підвищенні загального рівня навчальних досягнень учнів. Всі уроки проходили з огляду на індивідуальні особливості школярів, з використанням різноманітних форм і методів роботи. В залежності від специфіки завдань, що вирішувалися, діти мали змогу працювати як у групі, так і самостійно.
При цьому, найбільш важкими для них виявилися теми «Об'єм прямокутного паралелепіпеда» та «Об'єм куба». З'ясувалося, що учні не мають достатніх навичок з креслення геометричних фігур і побудови кутів. Як зауважує педагог, такі труднощі пояснюються прогалинами в знаннях, отриманих у початковій школі, а також не до кінця опрацьованим і закріпленим шкільним матеріалом.
Вихід слід шукати у систематичному повторенні всіх алгоритмів виконання певних математичних вправ, регулярному використанні усного підрахунку, завдань на множення та ділення натуральних чисел, а що найважливіше – у посиленні індивідуальної роботи з дітьми як вчителів, так і батьків.
З огляду на це, курси з математики стануть традиційними і в 2017 р. А тому, якщо Ви чи Ваші знайомі з числа цільових груп Програми «Інтеграція через діалог» бажали б долучитися до такої роботи – просимо звертатися за вказаними на Інтернет-ресурсі проекту контактними даними до нашого Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича.
- 04 12.2016Підійшли до свого фіналу осінні курси з англійської мови для юних харків'ян (ФОТО)
23:13Впродовж листопада 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 проводив додаткові заняття з англійської мови для дітей з сімей переселенців та учасників АТО. Школярі віком 10-11 років отримали змогу відвідати 12 занять Ібрагім Юлії Сергіївни, які відбувалися тричі на тиждень. У роботі було задіяно 10 учнів.
За свідченням Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, було досягнуто триєдиної мети: освітньої, розвиваючої та виховної.
Так, освітня складова передбачала:
- формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
- формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу;
- виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;
- забезпечення розуміння значення іноземної мови в суспільстві.
Розвивальна мета передбачала оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному та писемному мовленні.
У свою чергу, виховний аспект забезпечувався:
- формуванням культури спілкування;
- розширенням світогляду;
- вихованням толерантного ставлення до інших культур;
- розвитком позитивних якостей.
Протягом визначеного періоду було ґрунтовно опрацьовано такі теми:
- «Повсякденне життя».
- «Обід у школі».
- «Шкільні гуртки».
- «Школа моєї мрії».
- «Один день у школі».
- «Шкільне життя. Проектна робота "Школа моєї мрії"».
- «Кожна людина унікальна».
- «Дозвілля».
- «Зовнішність. Як вони виглядають?».
- «Мої шкільні друзі. Мої нові друзі».
- «Риси характеру мого товариша».
- «Родина мого друга по листуванню».
Було також вдосконалено навички письма, читання й усного мовлення зі вказаної теми. Розвинено граматичні навички з уживання означеного та неозначеного артиклів, конструкції типу: «I'd like / I like…», «so / such...», побудови питальних речень різних типів, вживання теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часу, минулого неозначеного часу, ступенів порівняння прикметників, забезпечено повторення правил вживання кількісних і порядкових числівників, присвійних займенників, розширено словниковий запас, покращено практичні навички спілкування серед школярів.
В підсумку, у дітей підвищився рівень володіння англійською мовою, з'явилася зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Підлітки навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми, почали долати мовний бар'єр при спілкуванні, а їхні батьки відзначили покращення оцінок та ставлення дітей до шкільних занять з англійської мови. Опосередковано це посприяло також зростанню впевненості учнів у своїх силах та загальному покращенню їхнього самопочуття.
- 03 12.2016Харківські діти з числа ВПО отримали змогу заповнити прогалини у знаннях з математики (ФОТО)
23:55Впродовж 1-30 листопада 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1, у співпраці з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, організував проведення підготовчих занять з математики для дітей з числа цільових груп проекту «Інтеграція через діалог». Всього мали місце 12 уроків під керівництвом Науменко Олени Олександрівни.
Заняття проводилися тричі на тиждень за адресою вул. Дружби Народів, 203, на цокольному поверсі. За цей час було ґрунтовно опрацьовано такі теми:
- «Буквенні вирази. Формули. Додавання натуральних чисел. Закони додавання».
- «Віднімання натуральних чисел».
- «Множення натуральних чисел. Переставний і сполучний закони множення. Розподільний закон».
- «Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею».
- «Типи задач та способи їхнього розв'язання».
- «Звичайні дроби. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів».
- «Тренувальні вправи за темою "Порівняння дробів"».
- «Дроби і ділення».
- «Пошук дробу з числа та числа за його дробом».
- «Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками».
- «Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа».
- «Додавання і віднімання мішаних чисел».
Основними цілями математичного циклу занять були:
- розширення і поглиблення математичних знань дітей;
- розвиток логічного мислення;
- формування обчислювальних здібностей.
Заняття будувалися педагогом з урахуванням індивідуального підходу, використанням різноманітних форм і методів роботи. Діти працювали групою, а також виконували персональні завдання.
Найбільш важкими виявилися такі теми: «Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею» і «Типи задач та способи їх розв'язування».
Було відзначено, що підлітки недостатньо добре вміють розв'язувати вправи на ділення з остачею, вирішувати задачі арифметичним та алгебраїчним способами. Деякі школярі не знали властивостей множення.
Труднощі у засвоєнні нового матеріалу виникали через допущені у початковій школі прогалини в знаннях, а також не до кінця опрацьований і закріплений матеріал.
Виявлені нюанси зайвий раз доводять необхідність продовження курсів для згаданої категорії дітей, а поруч із цим – свідчать про успіхи, яких школярі можуть досягнути при належній до них увазі з боку вчителів.
- 03 12.2016На Слобожанщині завершились двомісячні курси «Альтернативи насильству» (ФОТО)
22:29Впродовж жовтня-листопада 2016 р. учні Харківської ЗОШ № 62 стали учасниками програми «Альтернативи насильству». 15 школярів 7-10 класів з числа дітей воїнів АТО та ВПО отримали змогу розглянути тему «Я та інші».
Цикл тренінгів складався з 4-х блоків по 2 заняття. Кожний блок розглядався протягом 1,5 год, відбуваючись щотижня. Як завжди, уроки проводили фасилітатори проекту «Альтернативи насильству». Зустрічі відбувалися за базовим сценарієм, який включав у себе такі етапи:
- Вправи на знайомство.
- Налаштування перед головними вправами.
- Основні вправи: на спільну командну роботу, згуртування і командоутворення; на підвищення довіри до себе та інших; на формування впевненої поведінки в процесі прийняття групового рішення, а також на формування навичок спілкування під час прийняття останнього.
- Вправи-розваги для зняття емоційно-психологічного напруження.
Як зазначають організатори курсів з Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1, учасники отримали можливість здобути позитивний досвід взаємодії у групі, а також підтримку і ресурси від інших членів колективу.
Зрештою, підлітки зуміли:
- сформувати сприятливий психологічний клімат у групі;
- знайти подібності серед однолітків для покращення взаємодії з ними;
- усвідомити свою роль, функції в колективі;
- розвинути вміння працювати у команді.
Як вважають наші колеги, саме такі результати дозволяють впевнено говорити про ефективність тренінгів, а головне – про поступове розуміння дітьми всього спектру альтернатив жорстокості й агресії, які вони відчували раніше.
- 01 12.2016Діти-переселенці стали учасниками «Творчої майстерні» у м. Харкові (ФОТО)
00:24За період з 1 по 26 листопада 2016 р. діти, які постраждали від війни, отримали змогу відвідати 8 занять гуртка «Творча майстерня», які для них організував один з наших харківських осередків на чолі з Локальним координатором Красіним Сергієм Анатолійовичем. Учасниками проекту стали 10 підлітків віком 9-12 років.
Протягом навчання діти мали змогу не тільки отримати нетипові знання, вміння й навички, але й познайомитися з однолітками та подолати проблеми з адаптацією до нового для себе середовища. У школярів з'явилася чудова нагода розвинути власний естетичний смак і любов до творчості. Створені дітьми вироби стали прекрасними подарунками для них самих, їхніх батьків і знайомих, стимулюючи до подальшого розвитку творчості й фантазії.
Уроки під керівництвом Тесленко Наталі Володимирівни відбувалися двічі на тиждень та тривали по 1,5 год. Протягом цього місяця діти проходили такі теми:
- «Прикраси зі стрічок своїми руками: браслети, квіти, віночки» (3 год).
- «Ляльки-мотанки» (1,5 год).
- «Оріґамі – мистецтво паперових витворів» (3 год).
- «Чудова країна гіпсу» (1,5 год).
- «Карвінг – вирізування фігурок з овочів» (1,5 год).
- «Плетіння тату-чокерів» (1,5 год).
Наслідком згаданих занять з арт-терапії став не лише розвиток творчих здібностей учнів, але й їхня швидша соціалізація через знайомство з новими друзями, зростання віри у власні сили, а як наслідок – покращення психологічного здоров'я і самопочуття в цілому.
- 30 11.2016У м. Харкові завершився листопадовий етап занять з української мови (ФОТО)
21:36В період з 1 по 26 листопада 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 провів на базі громадської організації «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, 12 занять з української мови для цільових груп Програми «Інтеграція через діалог». Кожен урок тривав по 1 год.
Метою наших колег стало забезпечення повноцінного доступу підлітків з числа соціально вразливих категорій населення до знань, які необхідні для полегшення інтеграції України у європейський простір. Заняття з української мови постійно відвідували 10 дітей віком 10-11 років, які мають певні труднощі з засвоєнням рідної мови та адаптацією у колективі.
Протягом навчання учні не тільки отримали шанс здобути корисні знання, вміння й навички, а й познайомитися з новими друзями та навчитися працювати в колективі. Самі курси мали терапевтичний і психологічний ефект, дозволяючи учасникам краще адаптуватися до нового місця перебування й інтегруватися у місцеве середовище, а також розвиваючи почуття любові до рідної мови.
Вчителька української мови і літератури Науменко Олена Олександрівна проводила заняття відповідно до шкільної програми. При цьому, вона виділила необхідність досягнення наступних завдань:
- вдосконалення знання дітьми програмного матеріалу;
- розвиток і збагачення мовлення учнів;
- виховання любові та поваги до української мови, бажання її вивчати та спілкуватися нею.
Аналізуючи проведену роботу, можна говорити про те, що школярі добре засвоїли теми: «Словосполучення», «Речення. Граматична основа», «Другорядні члени речення», «Лексикологія. Лексичне значення слова», «Групи слів за значенням. Синоніми». Втім, певні труднощі виникли під час опрацювання речень з однорідними членами, складних речень. Діти допускали помилки при розстановці розділових знаків у складному реченні, що свідчить про потребу продовження занять. За визнанням викладача, необхідно більше уваги приділяти вправам конструктивного рівня, сприяти активному виробленню у дітей навичок самоконтролю.
Таким чином, курси дозволили підліткам отримати чимало додаткових знань, а як наслідок – підвищити свій загальний рівень успішності. Для тих же, хто зацікавлений у долученні до занять взимку, пропонуємо звернутися до Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича за вказаними на нашому сайті контактними даними для попереднього запису.
- 09 11.2016У м. Харкові відновлює свою роботу «Творча Майстерня» для дітей, які постраждали від війни
20:29У листопаді 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 оголошує набір дітей цільових груп Програми «Інтеграція через діалог» до гуртка «Творча Майстерня». Спільно із соціальним працівником, керівником клубу єдності поколінь «Джерельце» Тесленко Наталею Володимирівною, підлітки вивчатимуть наступні теми:
- «Прикраси зі стрічок своїми руками: браслети, квіти, віночки» (3 год).
- «Ляльки-монтанки» (1,5 год).
- «Оріґамі – мистецтво паперових витворів» (3 год).
- «Чудова країна гіпсу» (1,5 год).
- «Карвінг – вирізування фігурок з овочів» (1,5 год).
- «Плетіння тату-чокерів» (1,5 год).
Всі уроки відбуватимуться як за адресою вул. Дружби Народів, 203 (на цокольному поверсі), так і на природі, в Екопарку Фельдмана.
Як сподіваються наші харківські колеги, такі заняття дозволять підвищити знання і навички визначеної групи дітей з декоративно-прикладного мистецтва, навчать володіти техніками «канзаші», «оріґамі», «карвінг», плести тату-чокери, створювати гіпсові фігурки, а також працювати зі стрічками, джгутами і природнім матеріалом. Не слід забувати і про розвиток естетичного смаку в дітей, сприяння їхній адаптації та соціальній інтеграції у громаду міста.
Тому, якщо Ви зацікавилися пропозицією, то для Вас завжди залишається доступною можливість запису на курси за контактними даними, наведеними на сторінці організації.
- 06 11.2016У м. Харкові відбудуться листопадові курси для дітей з вивчення української мови
19:33Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 продовжує радувати своїми ініціативами. Так, у листопаді 2016 р. для дітей з цільових груп Програми «Інтеграція через діалог» пройдуть заняття з української мови. Спільно зі вчителькою Науменко Оленою Олександрівною, підлітки повторять наступні теми:
- Словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні. Спостереження за використанням вивчених частин мови в ролі головного і залежного слова. Лексикологія. Засвоєння нових слів і фразеологізмів, прислів'їв, крилатих висловів.
- Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
- Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Способи вираження додатка, означення й обставин.
- Тренувальні вправи з теми «Другорядні члени речення».
- Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками «а», «але», «і»). Правопис. Кома між однорідними членами речення.
- Речення з однорідними членами. Узагальнююче слово при однорідних членах речення. Правопис. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах.
- Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами. Виділення на письмі вставних слів комами.
- Складні речення зі сполучниковим та безсполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення.
- Лексикологія. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова. Використання багатозначних слів у прямому та переносному значеннях. Лексична помилка.
- Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова.
- Групи слів за значенням: синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів.
- Групи слів за значенням: антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.
На думку Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, в результаті роботи учні зуміють розвинути граматичні та мовленнєві навички, збільшити активний словниковий запас і продовжать закладати фундамент культури вільного спілкування літературною українською мовою. Тим же, хто бажав би долучитись до безкоштовних курсів, пропонуємо звернутись до організаторів.
- 05 11.2016«Цікава математика» відкриє свої секрети для харківської малечі з числа ВПО
17:55Впродовж листопада 2016 р. Харківським Локальним Центром громадянської освіти № 1 будуть проведені заняття з курсу «Цікава математика» за адресою вул. Дружби Народів, 203. Впродовж 12 уроків учні 5 класів, які постраждали внаслідок війни на Сході України та анексії Криму, навчатимуться під керівництвом Науменко Олени Олександрівни. Учасники курсів розглянуть наступні теми:
- Буквенні вирази. Формули. Додавання натуральних чисел. Закони додавання.
- Віднімання натуральних чисел.
- Множення натуральних чисел. Переставний та сполучний закони множення. Розподільний закон.
- Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею.
- Типи задач та способи їхнього розв'язання.
- Звичайні дроби. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів.
- Тренувальні вправи за темою «Порівняння дробів».
- Дроби і ділення.
- Знаходження дробу з числа та числа за його дробом.
- Додавання і віднімання дріб з однаковими знаменниками.
- Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа.
- Додавання і віднімання мішаних чисел.
Як сподіваються організатори, такі заняття дозволять школярам вчасно розібратися зі складним матеріалом, навчившись використовувати всі найпопулярніші математичні операції. Лише індивідуальна робота та творчий підхід покажуть підліткам, наскільки корисною, а головне – цікавою може бути математика. Для всіх же охочих взяти участь у навчанні, завжди залишаються доступними контактні дані наших колег на сайті проекту «Інтеграція через діалог».
- 04 11.2016Завершився черговий цикл занять харківської «Творчої майстерні» (ФОТО)
19:55Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 проводив у жовтні 2016 р. заняття з арт-терапії для дітей з багатодітних сімей ВПО та місцевої громади. В рамках роботи гуртка «Творча майстерня», школярі відвідали 8 уроків по 1,5 год кожен. Викладач Тесленко Наталя Володимирівна навчала 10 дітей 9-12 років, які відчувають певні труднощі з адаптацією в колективі.
Протягом місяця діти мали змогу не тільки отримати нові знання, вміння і навички, але й познайомитися з новими друзями, навчившись працювати в колективі однолітків.
Заняття мали терапевтичний і психологічний ефект, дозволяючи краще адаптуватися та інтегруватися у нове середовище, а також розвиваючи естетичний смак і любов до творчості.
Створені учнями вироби стали чудовими подарунками для них самих та їхніх батьків, стимулюючи подальший розвиток творчої фантазії. Варто додати, що робота здійснювалась різнопланова, а тому, діти оволоділи навичками у таких техніках як канзаші, оріґамі, паперові аплікації, створення гіпсових скульптурок і тату-чокерів.
Як стверджує Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович, після роботи у межах гуртка, у підлітків нормалізувалася поведінка, вони почали чути й розуміти інших, охочіше працювати в колективі, у них покращилися адаптаційні можливості, знизився рівень конфліктності, з'явилася зацікавленість, мотивація і пізнавальний інтерес до творчих занять. Більше того, школярі навчилися вільно висловлювати свої почуття й емоції у виробах, а батьки відзначили покращення ставлення дітей до навчання та однолітків і їхню більшу впевненість у собі.
- 04 11.2016Підійшов до фіналу жовтневий етап занять з англійської мови для цільових категорій проекту в м. Харкові (ФОТО)
19:17Протягом жовтня 2016 р. Локальним Центром громадянської освіти у м. Харкові № 1, на базі ГО «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, було проведено 12 занять (по 3 на тиждень) з англійської мови. Це дозволило забезпечити рівний доступ соціально вразливих категорій до знань, які необхідні для полегшення інтеграції України у європейський простір.
Уроки постійно відвідували 9 дітей цільової групи віком від 9 до 12 років, які мають певні труднощі у навчанні з англійської мови. Протягом місяця було ґрунтовно опрацьовано теми:
- «Знайомство з новими людьми».
- «Новий учень у класі».
- «У класній кімнаті».
- «Шкільні предмети».
- «Мови, які ти знаєш».
- «Ми вивчаємо англійську».
- «Ми навчаємось у школі».
- «Предмети, які ми вивчаємо».
- «Мій розклад уроків».
- «Мій шкільний день».
- «Лист з Англії».
Було вдосконалено навички письма, читання й усного мовлення з даних тем. Кандидат педагогічних наук, доцент Ібрагім Юлія Сергіївна, яка й проводила заняття, акцентувала увагу підлітків на розвитку граматичних навичок з уживання означеного та неозначеного артиклів, конструкцій: "Is there...? / Are there...?", "Do you get to...?", "I am going to...", "Shall I...?", "Shall we...?", побудові питальних речень різних типів, вживанні теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часу, вивченні правила вживання кількісних та порядкових числівників, присвійних займенників, розширенні словникового запасу та навичок спілкування.
Як наслідок, у школярів підвищився рівень володіння англійською мовою, з'явилась зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Окрім цього, вони навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми, почали долати мовний бар'єр, а батьки відзначили покращення оцінок та ставлення самих дітей до шкільних занять з англійської мови. Зросла також впевненість учнів у своїх силах.
- 02 11.2016У листопаді продовжиться робота харківського гуртка з вивчення англійської мови
16:31У листопаді 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 продовжить діяльність гуртка з вивчення англійської мови. Як завжди, на курси можуть записатися школярі з багатодітних сімей ВПО, учасників АТО та представників місцевої громади.
Спільно з незмінною викладачкою, кандидатом педагогічних наук, доцентом Ібрагім Юлією Сергіївною, підлітки пройдуть наступні теми:
- «Повсякденне життя».
- «Обід у школі».
- «Шкільні гуртки».
- «Школа моєї мрії».
- «Один день у школі».
- «Шкільне життя. Проектна робота "Школа моєї мрії"».
- «Кожна людина унікальна».
- «Дозвілля».
- «Зовнішність. Як вони виглядають?».
- «Мої шкільні друзі. Мої нові друзі».
- «Риси характеру мого товариша».
- «Родина мого друга по листуванню».
Передбачається, що заняття дозволять розвинути граматичні навички зі вживання:
- означеного та неозначеного артиклів;
- конструкцій на зразок: "I'd like / I like...", "so / such";
- питальних речень різних типів;
- теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часу;
- минулого неозначеного часу;
- ступенів порівняння прикметників;
- кількісних та порядкових числівників;
- присвійних займенників тощо.
Водночас, уроки повпливають на розвиток зв'язного мовлення, дозволивши не лише позбутися мовних бар'єрів на згадану вище тематику, але й отримати практичні навички спілкування. Для всіх зацікавлених повідомляємо, що курси відбуватимуться тричі на тиждень, за адресою вул. Дружби Народів, 203 (цокольний поверх). Для попереднього запису чи за довідками просимо звертатися безпосередньо до нашого колеги, Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, за контактними даними, поданими на сторінці осередку.
- 04 10.2016На Харківщині відновлюють свою роботу корекційні курси для підлітків «Альтернативи насильству»
23:44Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 під керівництвом Красіна Сергія Анатолійовича розпочинає з нового семестру набір чергової групи школярів 7-10 класів для участі в корекційній програмі для підлітків «Альтернативи насильству». Так, впродовж жовтня-листопада 2016 р. розглядатиметься тема «Я та інші».
Програма проекту спрямована на згуртованість, командоутворення, зниження агресивної поведінки, можливість вирішувати проблеми ненасильницьким шляхом та будувати відносини між людьми на основі взаємоповаги.
Організатори визначають завдання таких тренінгів наступним чином:
- підвищення знань підлітків про врегулювання конфліктів;
- усвідомлення дітьми своєї поведінки в різних ситуаціях;
- робота над навичками конструктивної взаємодії.
Цикл тренінгів складається з 4-х блоків по 2 заняття в кожному. Зустрічі триватимуть по 2 год кожна і проводитимуться щотижня. Для всіх зацікавлених публікуємо загальний план курсу:
Блок № 1. Командоутворення:
- Знайомство, згуртування і командоутворення.
- Підвищення довіри до інших як профілактика конфліктності.
Блок № 2. Позитивне самовиховання і впевненість поведінки:
- Формування почуття внутрішньої стійкості й довіри до самого себе.
- Профілактика залежної поведінки в процесі прийняття групового рішення.
Блок № 3. Ефективне спілкування:
- Навички спілкування як один з елементів у профілактиці конфліктів.
- Теорія та практика «Я-повідомлення».
Блок № 4. Прийняття групового рішення в ході спілкування і групової дискусії:
- Стилі поведінки у конфлікті.
- Методи прийняття групових рішень.
Наостанок, повідомляємо, що заняття фасилітаторів проекту «Альтернативи насильству» відбуватимуться на базі Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 62. Їхній розклад та деталі самого проекту можна обговорити безпосередньо з Локальним координатором, скориставшись контактними даними, поданими на особистій сторінці осередку Програми «Інтеграція через діалог».
- 03 10.2016Стартував новий етап занять з англійської мови для школярів м. Харкова
01:01У жовтні 2016 р. стартує черговий етап вже традиційних для м. Харкова занять з англійської мови. Під керівництвом кандидата педагогічних наук Ібрагім Юлії Сергіївни, діти, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму, зможуть покращити свої знання з іноземної мови.
Серед завдань таких уроків – підвищення рівня знань і навичок визначеної групи школярів з англійської мови та окремих тем, що є складними для них. Так, цього місяця діти вивчатимуть:
- «Знайомство з новими людьми».
- «Новий учень у класі».
- «У класній кімнаті».
- «Шкільні предмети».
- «Мови, які ти знаєш».
- «Ми вивчаємо англійську».
- «Ми навчаємось у школі» (2 год).
- «Предмети, які ми вивчаємо».
- «Мій розклад уроків».
- «Мій шкільний день».
- «Лист з Англії».
До цілей, які переслідує педагог, можна також віднести:
- розвиток граматичних навичок з уживання означеного й неозначеного артиклів;
- правильне використання конструкцій типу: "Is there? / Are there?", "Do you get to?..", "I am going to...", "Shall I...? / Shall we...?";
- побудову питальних речень різних типів;
- вживання теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часів;
- вивчення кількісних і порядкових числівників, правил вживання присвійних займенників;
- розширення словникового запасу й навичок спілкування.
Як завжди, заняття відбуватимуться на вул. Дружби Народів, 203 (цокольний поверх). Координатор Красін Сергій Анатолійович зазначає, що до роботи гуртка можуть долучитися всі охочі, після попереднього запису за контактними даними, зазначеними на сторінці його Локального Центру.
- 01 10.2016«Творча Майстерня» знову запрошує харківських дітей на заняття
00:21Харківські активісти вкотре запрошують підлітків з числа ВПО та тих, чиї батьки перебувають в зоні АТО, спробувати свої сили на заняттях «Творчої Майстерні». Як пояснюють самі організатори, актуальність їхньої роботи полягає в необхідності продовжувати забезпечувати рівний доступ соціально вразливих категорій населення до здобуття найрізноманітніших знань, умінь та навичок.
У результаті, для школярів, які відчувають певні труднощі адаптації в колективі, будуть проводитися уроки з творчості. Останні не лише дозволять дітям дізнатися щось нове й цікаве для себе, але й будуть мати терапевтичний та психологічний ефект, надаючи змогу краще адаптуватися й інтегруватися у нове середовище. Водночас, вони сприятимуть розвитку естетичного смаку і любові до творчості. Створені учнями вироби стануть чудовими подарунками для їхніх друзів і рідних, сприяючи подальшому розвитку фантазії.
Заняття під керівництвом соціального працівника, голови клубу єдності поколінь «Джерельце» Тесленко Наталі Володимирівни відбуватимуться впродовж жовтня 2016 р., двічі на тиждень, і триватимуть по 1,5 год.
Тематика уроків буде наступною:
- «Прикраси зі стрічок своїми руками: браслети, квіти, віночки» (3 год).
- «Паперові рушники» (1,5 год).
- «Оріґамі – мистецтво паперових витворів» (3 год).
- «Чудова країна гіпсу» (1,5 год).
- «Осінні букети з листя» (1,5 год).
- «Плетіння тату-чокерів» (1,5 год).
Як наголошують самі волонтери, участь у заняттях є цілком безкоштовною. Всі охочі можуть записатися на них за місцем проведення, на вул. Дружби Народів, 203 (цокольний поверх) або ж попередньо, сконтактувавшись із координатором Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1 Красіним Сергієм Анатолійовичем.
- 03 09.2016«Творча Майстерня» відкриває свої двері для харківських школярів
20:59З вересня 2016 р. на базі Харківського Локального Центру громадянської освіти № 1, що діє під головуванням Красіна Сергія Анатолійовича, розпочинає свою роботу гурток «Творча Майстерня». Разом із соціальним працівником, керівником клубу єдності поколінь «Джерельце» Тесленко Наталею Володимирівною, діти з числа переселенців отримають змогу навчитися працювати в таких техніках як канзаші, оріґамі, витинанка, ліплення із солоного тіста, вишивка хрестиком та гладдю, бісероплетіння та навіть створюватимуть прикраси.
Як зазначають самі співробітники, такі заняття дозволять дітям, що відчувають труднощі із соціальною адаптацією, не лише отримати нові знання, вміння й навички, але також відчути терапевтичний і психологічний ефект, краще адаптуватися та інтегруватися у нове середовище, а що не менш важливо – розвинути естетичні смаки і любов до творчості. Тому, вважаємо за правильне побажати нашим колегам і їхнім вихованцям успіхів у цьому починанні та по-справжньому цікавої і натхненної роботи!
- 02 09.2016У м. Харкові відновлює свою роботу гурток з англійської мови для дітей з окупованих територій
20:33Після перерви на літні канікули, Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 відновлює роботу гуртка з англійської мови для учнів з числа ВПО та соціально незахищених категорій населення. Як зауважує Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович, у вересні 2016 р. програма буде особливо насиченою, адже діти матимуть змогу відвідувати заняття одразу тричі на тиждень. За його словами, такий підхід дозволить і надалі забезпечувати рівний доступ соціально вразливих категорій населення до знань, які необхідні для полегшення інтеграції України у європейський простір.
Разом зі своїм наставником, кандидатом педагогічних наук, доцентом Ібрагім Юлією Сергіївною, школярі розглянуть теми: «Я, моя сім'я, мої друзі», «Мої дядько й тітка», «Мій найкращий друг», «Іван – працелюбний», «Професії», «Дідусі та бабусі», «Моя сім'я. Аудіювання», «Маленька сестричка й братик», «Одяг», «Мій улюблений одяг», «Шкільна форма», «Модний одяг», «Який одяг тобі подобається?» тощо.
Завдяки такій активній роботі, підлітки отримають шанс розвинути граматичні навички з уживання різних часів, побудови питальних речень, розширити словниковий запас та навички спілкування, а головне – заповнити потенційно існуючі «лакуни» у власних знаннях, подолавши, таким чином, страх перед спілкуванням іноземною мовою.
- 14 06.2016Діти-переселенці на теренах Харківщини зможуть відвідувати червневі заняття з англійської мови
15:17За вже усталеною традицією, Харківський Локальний центр громадянської освіти № 1 на чолі з Красіним Сергієм, надає змогу дітям з числа ВПО та соціально незахищених категорій населення здобувати якісні знання з англійської мови абсолютно безкоштовно.
Як і в попередні місяці, у червні 2016 р. навчатиме школярів кандидат педагогічних наук, доцент Ібрагім Юлія Сергіївна. Метою занять стане підвищення знань і навичок визначеної групи дітей з певних тем в рамках предмету, а саме: «Моя рідна країна - Україна», «Англомовні країни. Великобританія та США», «Мандрівка до Лондона», «Моє відкриття Великобританії» тощо.
Учні матимуть можливість розвинути граматичні навички з уживання різних часів, побудови питальних речень, розширять словниковий запас та отримають досвід активного спілкування іноземною мовою. Наслідком цього, як сподіваються організатори, стане покращення стартових умов для підлітків при підготовці до успішного складання випускних іспитів.
- 07 06.2016У м. Харкові відбулися чергові тренінги проекту «Альтернатива насильству» (ФОТО)
19:0231 травня та 7 червня 2016 р., з ініціативи локального координатора Красіна Сергія, в Харківській загальноосвітній школі № 62 було проведено психологічні тренінги для дітей, що постраждали від війни. Відбулися вони в рамках проекту «Альтернатива насильству». Цього разу підлітки разом із тренером Сирициною Тетяною Валентинівною проходили тему «Команда і я». В рамках її розгляду, вирішувались наступні завдання:
- Формування і посилення загального командного духу шляхом згуртування групи.
- Розвиток відповідальності і внеску кожного учасника у вирішення загальних завдань.
- Усвідомлення себе командою.
Метою занять стала побудова системи довіри всередині групи, а також вироблення навичок взаємодії і згуртування.
Заняття № 1 складалося з:
- Вправи «Знайомство».
- Налаштування «Коли я в команді, то я...».
- Основної частини у вигляді вправи «Переправа».
- Завершення (вправи «Сильний вітер», «Імпульс»).
Заняття № 2 стосувалося:
- Вправи «Знайомство».
- Налаштування «Мені легко бути в команді, коли...».
- Основної частини (вправа «Скульптура»).
- Розважальних заходів «Полундра», «Кабукі».
В ході проведення тренінгу, група засвоїла чимало нових знань, а її поведінка змінювалася з кожною вправою. Підлітки відкривали в собі нові вміння, навички, якості, здібності і можливості. Після завершення занять, діти вже відчували себе командою, приймаючи спільні рішення та активно виконуючи поставлені перед ними завдання. Нова інформація щодо особистих якостей і асоціацій, викликаних в оточуючих, дозволила учасникам поглянути на себе та інших під незвичним кутом. Як сподіваються організатори, цей тренінг надасть змогу школярам оцінити і зрозуміти свою поведінку, а можливо, і змінити щось у ній.
- 03 06.2016Травневий курс з вивчення англійської мови підійшов до завершення у м. Харкові (ФОТО)
08:12Впродовж травня 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 проводив черговий етап курсів з вивчення англійської мови для дітей, що постраждали від війни. Локальний координатор Красін Сергій вже традиційно залучив до роботи з дітьми досвідченого педагога, кандидата педагогічних наук, доцента Ібрагім Юлію Сергіївну. Всі 9 занять проводилися на базі громадської організації «Організація багатодітних сімей "АММА"». Заняття постійно відвідували 7 дітей цільової групи віком 11-13 років, які мають певні труднощі у навчанні. Впродовж зазначеного часу підлітки грунтовно опрацювали тему "With family and friends. Ukrainian traditions" з наступними підтемами: «Свята в нашому житті. Свято Пасхи», «Наші улюблені свята», «Різні країни - однакові свята», «Родинні зв'язки», «Домашні обов'язки», «Завзяті помічники», «Родинні традиції» та «Найкращі друзі». Результатом стало вдосконалення навичок письма, читання й усного мовлення у школярів, а що не менш важливо - суттєве розширення їхнього кругозору.
- 01 06.2016На Слобожанщині пройшла вулична акція «Забезпечення основних потреб постраждалих від конфлікту на Сході України» (ФОТО)
15:381 червня 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 взяв безпосередню участь у вуличній акції «Забезпечення основних потреб постраждалих від конфлікту на Сході України», яку організував БФ «Карітас Харків». Локальний координатор Красін Сергій та спеціаліст Трухан Ганна провели два майстер-класи з арт-терапії для дітей з цільових груп. За підсумками спільної роботи, було здійснено виставку дитячих малюнків «Світ очима дітей!» та «Журавлики надії і мрії», виконані в техніці оріґамі. Свої вироби з побажаннями миру і злагоди дітвора згодом запустила в небо на повітряних кульках, підтвердивши, що в цьому й полягає їхня головна мрія.
- 01 05.2016У м. Харкові завершився черговий етап роботи гуртка з англійської мови для дітей з числа ВПО (ФОТО)
23:22Впродовж квітня 2016 р., Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 під керівництвом Красіна Сергія ініціював проведення чергового етапу роботи гуртка з англійської мови для дітей, що постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму. Кандидат педагогічних наук, викладач англійської мови Ібрагім Юлія Сергіївна провела з учнями 8 занять, які були присвячені темі "AT HOME". В результаті, було досягнуто триєдиної мети: освітньої, розвиваючої та виховної (освітня: покращення комунікативних умінь, формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу, сприяння розумінню значення іноземної мови у суспільстві; розвиваюча: оволодіння мовним матеріалом для вільного використання в усному та писемному мовленні; виховна: виховання культури спілкування та розширення світогляду). За результатами проведеної останнім часом роботи, стало помітно, що у дітей підвищився рівень володіння англійською мовою, з'явилася мотивація, почався процес подолання мовного бар'єру, а батьки почали помічати кращий моральний стан та рівень оцінок у підлітків. Таким чином, було вкотре доведено на практиці необхідність створення специфічних підходів до дітей, які тимчасово відчувають проблеми зі шкільною програмою на новому для себе місці проживання, а також потенційну ефективність їхнього використання.
- 20 04.2016На Слобожанщині відбулися нові психологічні тренінги з курсу «Альтернатива насильству» для дітей-переселенців
08:005, 12 та 19 квітня 2016 р. на базі ЗОШ № 62 м. Харкова пройшли нові заняття в рамках психологічного курсу «Альтернатива насильству» для дітей, що постраждали від війни в Україні. За сприяння місцевого локального координатора Красіна Сергія та під безпосереднім керівництвом психолога Сирициної Тетяни, підлітки мали змогу пройти теми: «Прийняття групового рішення в ході спілкування і групової дискусії», «Лідер і команда» та «Профілактика залежної поведінки в процесі прийняття групового рішення». Ненав'язлива ігрова форма занять дозволила школярам усвідомити свої фобії, покращити взаєморозуміння та почуття відповідальності щодо інших, обдумати власну систему цінностей, цілей та установок, оцінити кризові ситуації та можливості щодо їхнього контролю, а також дала неоціненний досвід по роботі в команді. Не менш важливим є також те, що учні почали більше розкриватися, комунікувати та проявляти свій потенціал. Всі ці речі чи не найкраще свідчать про їхній поступовий вихід зі стану стресу, зумовленого зміною місця проживання, на що і були націлені тренінги.
- 10 04.2016Заняття, присвячені проблемі дитячої агресії, пройдуть під егідою Харківського Локального Центру громадянської освіти
08:38Однією з найбільших проблем, з якими зіштовхуються родичі і знайомі учнів, що постраждали від анексії Криму і подій на Сході України, стає невмотивована дитяча агресія. Насправді, ця риса поведінки може мати найрізноманітніші причини для появи. Щоб її вирішити, необхідна допомога спеціалістів. Саме до такого висновку прийшли харківські соціальні педагоги Андросова Наталія та Малиш Віта, які запускають цикл занять з елементами тренінгу на тему «Дитяча агресія». Впродовж чотирьох тижнів діти 8-14 років навчаться усвідомлювати і висловлювати особисте ставлення до проблеми агресії, вербалізовувати власні почуття, засвоювати конструктивні форми поведінки і, що не менш важливо, отримають новий досвід спілкування. За словами керівника Локального Центру громадянської освіти Красіна Сергія, цей проект дозволить школярам розібратися у собі і полегшить їхню адаптацію у нових для себе умовах.
- 08 04.2016У м. Харкові стартує черговий етап психологічних тренінгів для підлітків з числа ВПО «Альтернатива насильству»
08:48Координатор Харківського Локального Центру громадянської освіти № 1 Красін Сергій оголошує про набір дітей, які постраждали від війни, на новий етап психологічних тренінгів «Альтернатива насильству». Проводитимуться заходи на базі місцевої школи № 62 та складатимуться з трьох щотижневих занять: «Прийняття групових рішень», «Лідер та команда» і «Залежна поведінка». Вже знайома учасникам попередніх зустрічей команда з психологів Сирициної Тетяни, Д'яченко Людмили і Муратової Інни має на меті допомогти підліткам підвищити знання про врегулювання конфліктів, усвідомити свою поведінку в різних ситуаціях і будувати відносини з людьми на основі взаємної поваги.
- 04 04.2016Стартували квітневі курси з англійської мови для харківських школярів, чиї батьки переїхали з Донбасу чи перебувають в зоні АТО
09:05Харківський Локальний Центр громадянської освіти продовжує свій цикл підготовчих курсів з англійської мови для дітей-біженців та представників місцевої громади. Як і раніше, квітневі заняття проводитиме кандидат педагогічних наук Ібрагім Юлія, яка має на меті заповнення «прогалин» у знаннях учнів та активну допомогу в освоєнні ними шкільної програми. Підлітки з перелічених категорій осіб, які бажали б скористатися безкоштовною пропозицією, можуть звертатися самостійно чи через батьків до координатора Красіна Сергія для запису на уроки.
- 01 04.2016У м. Харкові завершилась робота гуртка з англійської мови для дітей-біженців (ФОТО)
09:13З 1 по 31 березня 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти у співпраці з «Асоціацією багатодітних сімей "АММА"» курував роботу гуртка з англійської мови для учнів-переселенців та представників місцевої громади з багатодітних сімей. Разом із педагогом Ібрагім Юлією школярі пройшли 10 тем, по 2 кожного тижня. За визнанням координатора проекту Красіна Сергія, було досягнуто потрійної мети: освітньої (формування комунікативних умінь, розвиток особистості і розуміння значення іноземної мови в суспільстві), розвиваючої (оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному й писемному мовленні) та виховної (ознайомлення з культурою світогляду, розширення світогляду і розвиток толератного ставлення до інших мов чи культур). Найважливішим же своїм досягненням харків'яни вважають пробудження зацікавленості навчанням серед підлітків, зростання їхніх навиків в англійській мові, а вже як наслідок цього - і впевненості в собі та власних силах.
- 23 03.2016Харківські активісти провели низку психологічних тренінгів для старшокласників
09:4011, 15 та 22 березня 2016 р. у м. Харків на базі школи № 62 відбулась серія психологічних тренінгів з курсу «Альтернатива насильству», в яких взяли участь сумарно 59 школярів з числа переселенців чи тих, чиї батьки перебувають на фронті. Під загальним керівництвом координатора Локального Центру громадянської освіти Красіна Сергія, тренери-психологи Сирицина Тетяна, Д'яченко Людмила та Муратова Інна ознайомили підлітків з рядом проблемних ситуацій та специфікою виходу з них. Кожен семінар складався з трьох частин: «Шляхи виходу з конфлікту», «Я-повідомлення» та «Методи прийняття рішень». У підсумку, учні не лише дізналися, яким чином можна уникнути небезпечних ситуацій, але й навчилися правильно доносити свою думку до оточуючих, а також отримали змогу познайомитися з ровесниками, що, безумовно, позитивно вплине на їхню інтеграцію в нове середовище.
- 26 02.2016У м. Харкові розпочалася діяльність гуртка з англійської мови для дітей-переселенців
11:02У м. Харкові, з ініціативи координатора Локального Центру громадянської освіти Красіна Сергія, розпочалася діяльність гуртка з англійської мови для дітей з багатодітних сімей переселенців і місцевої громади. Під керівництвом кандидата педагогічних наук Ібрагім Юлії, діти протягом 1-31 березня 2016 р. вивчатимуть нові теми, активно заповнюючи прогалини у власних знаннях. Планується, що заняття відвідуватимуть 12 учнів.
- 23 02.2016Харків'яни провели цикл психологічних тренінгів «Альтернатива насильству» для дітей-переселенців
18:48Харківський Локальний Центр громадянської освіти на чолі з Красіним Сергієм завершив цикл психологічних тренінгів проекту «Альтернатива насильству» на тему «Я та інші» для учнів школи № 62. Під керівництвом досвідчених психологів, учасники заходу відпрацьовували комунікативні навички, отримували досвід командної роботи, розподілу відповідальності та спрямованості на спільний результат. Вже перші результати занять дозволяють говорити про глибоку зацікавленість школярів у даній темі, а як наслідок - про необхідність проводити зустрічі й надалі.
- 23 01.2016На Слобожанщині з'явився осередок проекту «Інтеграція через діалог»
21:08Красін Сергій став координатором Локального Центру громадянської освіти, що відкрився сьогодні у м. Харкові. Філіал постав на базі МХБО «Армія спасіння», що діє у вказаному місті. Як визначив наш колега, організація спрямовуватиме основні сили на психологічні тренінги та позакласні заняття. Сподіваємося, що мешканцям слобожанської столиці вдасться все задумане, особливо, враховуючи те, наскільки популярним є місто серед переселенців.