Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Юні харків'яни, які постраждали від війни, успішно пройшли грудневі курси з математики (ФОТО)

Повернутися назад

В період з 1 по 27 грудня 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1, у партнерстві з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "AMMA"», організовував підготовчі курси з математики для п'ятикласників з числа переселенців. Викладач Ібрагім Юлія Сергіївна провела 12 занять, під час яких були ґрунтовно розглянуті такі теми:

  1. «Кут. Види кутів».
  2. «Величина кута. Вимірювання кутів».
  3. «Величина кута. Бісектриса кута. Побудова кутів».
  4. «Багатокутник та його периметр. Трикутник»
  5. «Види трикутників. Нерівність трикутника. Сума кутів трикутника».
  6. «Прямокутник. Квадрат» (2 заняття).
  7. «Трикутник. Прямокутник, квадрат»
  8. «Рівні фігури».
  9. «Площі прямокутника і квадрата».
  10. «Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда».
  11. «Об'єм прямокутного паралелепіпеда. Об'єм куба».

Основні цілі підготовки були наступними:

  • розширення і поглиблення математичних знань дітей;
  • розвиток логічного мислення;
  • покращення обчислювальних здібностей учасників.

Важливо, що завдання підбиралися згідно з програмним матеріалом для 5 класу. Увагу було зосереджено на підвищенні загального рівня навчальних досягнень учнів. Всі уроки проходили з огляду на індивідуальні особливості школярів, з використанням різноманітних форм і методів роботи. В залежності від специфіки завдань, що вирішувалися, діти мали змогу працювати як у групі, так і самостійно.

При цьому, найбільш важкими для них виявилися теми «Об'єм прямокутного паралелепіпеда» та «Об'єм куба». З'ясувалося, що учні не мають достатніх навичок з креслення геометричних фігур і побудови кутів. Як зауважує педагог, такі труднощі пояснюються прогалинами в знаннях, отриманих у початковій школі, а також не до кінця опрацьованим і закріпленим шкільним матеріалом.

Вихід слід шукати у систематичному повторенні всіх алгоритмів виконання певних математичних вправ, регулярному використанні усного підрахунку, завдань на множення та ділення натуральних чисел, а що найважливіше – у посиленні індивідуальної роботи з дітьми як вчителів, так і батьків.

З огляду на це, курси з математики стануть традиційними і в 2017 р. А тому, якщо Ви чи Ваші знайомі з числа цільових груп Програми «Інтеграція через діалог» бажали б долучитися до такої роботи – просимо звертатися за вказаними на Інтернет-ресурсі проекту контактними даними до нашого Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.