Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Підійшов до фіналу жовтневий етап занять з англійської мови для цільових категорій проекту в м. Харкові (ФОТО)

Повернутися назад

Протягом жовтня 2016 р. Локальним Центром громадянської освіти у м. Харкові № 1, на базі ГО «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, було проведено 12 занять (по 3 на тиждень) з англійської мови. Це дозволило забезпечити рівний доступ соціально вразливих категорій до знань, які необхідні для полегшення інтеграції України у європейський простір.

Уроки постійно відвідували 9 дітей цільової групи віком від 9 до 12 років, які мають певні труднощі у навчанні з англійської мови. Протягом місяця було ґрунтовно опрацьовано теми:

  1. «Знайомство з новими людьми».
  2. «Новий учень у класі».
  3. «У класній кімнаті».
  4. «Шкільні предмети».
  5. «Мови, які ти знаєш».
  6. «Ми вивчаємо англійську».
  7. «Ми навчаємось у школі».
  8. «Предмети, які ми вивчаємо».
  9. «Мій розклад уроків».
  10. «Мій шкільний день».
  11. «Лист з Англії».

Було вдосконалено навички письма, читання й усного мовлення з даних тем. Кандидат педагогічних наук, доцент Ібрагім Юлія Сергіївна, яка й проводила заняття, акцентувала увагу підлітків на розвитку граматичних навичок з уживання означеного та неозначеного артиклів, конструкцій: "Is there...? / Are there...?", "Do you get to...?", "I am going to...", "Shall I...?", "Shall we...?", побудові питальних речень різних типів, вживанні теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часу, вивченні правила вживання кількісних та порядкових числівників, присвійних займенників, розширенні словникового запасу та навичок спілкування.

Як наслідок, у школярів підвищився рівень володіння англійською мовою, з'явилась зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Окрім цього, вони навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми, почали долати мовний бар'єр, а батьки відзначили покращення оцінок та ставлення самих дітей до шкільних занять з англійської мови. Зросла також впевненість учнів у своїх силах.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.