Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

На Слобожанщині підійшла до свого завершення серія тренінгів для переселенців «Я та інші» (ФОТО)

Повернутися назад

Впродовж березня-червня 2017 р. на базі Харківської спеціалізованої школи № 62 проводилися тренінги «Я та інші» для учасників Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог».

Організаторами курсу виступили представники Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1, а безпосередніми виконавцями – фасилітатори проекту «Альтернативи насильству» Бугайчуг Тетяна Валентинівна, Онищенко Ірина Валеріївна та Сирицина Тетяна Валентинівна.

За словами Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, учасниками програми стали 14 школярів зі згаданого навчального закладу. В процесі навчання, підлітки здобули позитивний досвід взаємної підтримки та роботи у групі, отримуючи психологічний ресурс і від інших учасників. З метою формування почуття внутрішньої стійкості та довіри до самого себе, учням допомагали шукати причинно-наслідкові зв'язки на прикладі життєвих ситуацій, пов'язаних з вибором. Було здійснено акцентування уваги на відмінностях між залежною і вільною поведінкою, з більш детальним усвідомленням зазначеної відмінності. 

Зрештою, значна увага була приділена формуванню навичок спілкування як одного з елементів профілактики конфліктів. У цьому учасникам посприяло більш детальне ознайомлення з практикою «Я-повідомлень». Важливим навиком стало також вміння чітко визначати комфортні психологічні «рамки» для себе та навколишніх, з їхнім дотриманням.

За підсумками навчання, тренери відзначили значне покращення загальної атмосфери в учнівському колективі, частіші прояви ініціативи серед учасників та успішні приклади вирішення конфліктних ситуацій останніми. На цьому фоні помітним стало також загальне покращення психологічного здоров'я підлітків і подолання проблем з адаптацією до нових соціокультурних умов, що й було основним завданням наших колег.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.