Впродовж листопада 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 проводив додаткові заняття з англійської мови для дітей з сімей переселенців та учасників АТО. Школярі віком 10-11 років отримали змогу відвідати 12 занять Ібрагім Юлії Сергіївни, які відбувалися тричі на тиждень. У роботі було задіяно 10 учнів.
За свідченням Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, було досягнуто триєдиної мети: освітньої, розвиваючої та виховної.
Так, освітня складова передбачала:
- формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
- формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу;
- виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;
- забезпечення розуміння значення іноземної мови в суспільстві.
Розвивальна мета передбачала оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному та писемному мовленні.
У свою чергу, виховний аспект забезпечувався:
- формуванням культури спілкування;
- розширенням світогляду;
- вихованням толерантного ставлення до інших культур;
- розвитком позитивних якостей.
Протягом визначеного періоду було ґрунтовно опрацьовано такі теми:
- «Повсякденне життя».
- «Обід у школі».
- «Шкільні гуртки».
- «Школа моєї мрії».
- «Один день у школі».
- «Шкільне життя. Проектна робота "Школа моєї мрії"».
- «Кожна людина унікальна».
- «Дозвілля».
- «Зовнішність. Як вони виглядають?».
- «Мої шкільні друзі. Мої нові друзі».
- «Риси характеру мого товариша».
- «Родина мого друга по листуванню».
Було також вдосконалено навички письма, читання й усного мовлення зі вказаної теми. Розвинено граматичні навички з уживання означеного та неозначеного артиклів, конструкції типу: «I'd like / I like…», «so / such...», побудови питальних речень різних типів, вживання теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часу, минулого неозначеного часу, ступенів порівняння прикметників, забезпечено повторення правил вживання кількісних і порядкових числівників, присвійних займенників, розширено словниковий запас, покращено практичні навички спілкування серед школярів.
В підсумку, у дітей підвищився рівень володіння англійською мовою, з'явилася зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Підлітки навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми, почали долати мовний бар'єр при спілкуванні, а їхні батьки відзначили покращення оцінок та ставлення дітей до шкільних занять з англійської мови. Опосередковано це посприяло також зростанню впевненості учнів у своїх силах та загальному покращенню їхнього самопочуття.
Коментарі