Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Підійшли до свого фіналу осінні курси з англійської мови для юних харків'ян (ФОТО)

Повернутися назад

Впродовж листопада 2016 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1 проводив додаткові заняття з англійської мови для дітей з сімей переселенців та учасників АТО. Школярі віком 10-11 років отримали змогу відвідати 12 занять Ібрагім Юлії Сергіївни, які відбувалися тричі на тиждень. У роботі було задіяно 10 учнів.

За свідченням Локального координатора Красіна Сергія Анатолійовича, було досягнуто триєдиної мети: освітньої, розвиваючої та виховної.

Так, освітня складова передбачала:

  • формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
  • формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу;
  • виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;
  • забезпечення розуміння значення іноземної мови в суспільстві.

Розвивальна мета передбачала оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному та писемному мовленні.

У свою чергу, виховний аспект забезпечувався:

  • формуванням культури спілкування;
  • розширенням світогляду;
  • вихованням толерантного ставлення до інших культур;
  • розвитком позитивних якостей.

Протягом визначеного періоду було ґрунтовно опрацьовано такі теми:

  1. «Повсякденне життя»
  2. «Обід у школі»
  3. «Шкільні гуртки»
  4. «Школа моєї мрії»
  5. «Один день у школі»
  6. «Шкільне життя. Проектна робота "Школа моєї мрії"»
  7. «Кожна людина унікальна»
  8. «Дозвілля»
  9. «Зовнішність. Як вони виглядають?»
  10. «Мої шкільні друзі. Мої нові друзі»
  11. «Риси характеру мого товариша»
  12. «Родина мого друга по листуванню».

Було також вдосконалено навички письма, читання й усного мовлення зі вказаної теми. Розвинено граматичні навички з уживання означеного та неозначеного артиклів, конструкції типу: «I'd like / I like…», «so / such...», побудови питальних речень різних типів, вживання теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часу, минулого неозначеного часу, ступенів порівняння прикметників, забезпечено повторення правил вживання кількісних і порядкових числівників, присвійних займенників, розширено словниковий запас, покращено практичні навички спілкування серед школярів.

В підсумку, у дітей підвищився рівень володіння англійською мовою, з'явилася зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Підлітки навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми, почали долати мовний бар'єр при спілкуванні, а їхні батьки відзначили покращення оцінок та ставлення дітей до шкільних занять з англійської мови. Опосередковано це посприяло також зростанню впевненості учнів у своїх силах та загальному покращенню їхнього самопочуття.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.