Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

На Слобожанщині підійшов до фіналу січневий етап роботи гуртка з англійської мови (ФОТО)

Повернутися назад

Впродовж 10-31 січня 2017 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 організував новий етап курсів з вивчення англійської мови для дітей 8-10 років з числа переселенців, сімей воїнів АТО і соціально незахищених верств населення.

Спільно з кандидатом педагогічних наук, доцентом Ібрагім Юлією Сергіївною, учні вивчали наступні теми:

  1. «Пори року та погода».
  2. «Якою була погода в різних містах світу?»
  3. «Зима в Україні. Дитячі розваги».
  4. «Яка пора року краща, тепліша, зеленіша?»
  5. «Наша планета – Земля. Цікаві місця».
  6. «Де найхолодніше, а де – найспекотніше? Екзотичні тварини».
  7. «На фермі. Життя фермера. Свійські тварини».
  8. «Ферма дядька Фреда. Розвиток навичок аудіювання та читання».
  9. «Дикі тварини: дивні, розумні, кумедні... Яка твоя улюблена тварина?»
  10. «Пори року. Погода. У світі дикої природи».

Діти зуміли розвинути граматичні навички з уживання Past Simple Tense, правильних та неправильних дієслів (made, had, came, saw, did), Comparative degree of simple adjectives, Superlative degree of complex adjectives, розширили свій словниковий запас і суттєво покращили навички спілкування.

За свідченням наших колег, нові заняття дозволили дітям розширити соціокультурні компетентності. Так, вони навчилися:

  • надавати інформацію про особи, об'єкти, явища, події або факти;
  • описувати пори року та погоду;
  • характеризувати та оцінювати клімат в різних регіонах і країнах світу;
  • розповідати про прочитане, почуте й побачене;
  • висловлювати свої враження, думки і ставлення щодо пір року та погоди;
  • запитувати враження однолітків стосовно побаченого і почутого.

Окрім цього, у школярів підвищився загальний рівень володіння англійською мовою, з'явилася зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Діти навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми. Не залишилося поза увагою продовження процесу подолання мовного бар'єру у спілкуванні, а батьки відзначили покращення оцінок і ставлення дітей до шкільних занять з зазначеного предмету. У поєднанні зі зростанням впевненості учнів у своїх силах, такі результати дозволяють говорити про високу ефективність курсів і потребу у їхньому продовженні в найближчому майбутньому. 

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.