Впродовж 10-31 січня 2017 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Харкові № 1 організував новий етап курсів з вивчення англійської мови для дітей 8-10 років з числа переселенців, сімей воїнів АТО і соціально незахищених верств населення.
Спільно з кандидатом педагогічних наук, доцентом Ібрагім Юлією Сергіївною, учні вивчали наступні теми:
- «Пори року та погода».
- «Якою була погода в різних містах світу?»
- «Зима в Україні. Дитячі розваги».
- «Яка пора року краща, тепліша, зеленіша?»
- «Наша планета – Земля. Цікаві місця».
- «Де найхолодніше, а де – найспекотніше? Екзотичні тварини».
- «На фермі. Життя фермера. Свійські тварини».
- «Ферма дядька Фреда. Розвиток навичок аудіювання та читання».
- «Дикі тварини: дивні, розумні, кумедні... Яка твоя улюблена тварина?»
- «Пори року. Погода. У світі дикої природи».
Діти зуміли розвинути граматичні навички з уживання Past Simple Tense, правильних та неправильних дієслів (made, had, came, saw, did), Comparative degree of simple adjectives, Superlative degree of complex adjectives, розширили свій словниковий запас і суттєво покращили навички спілкування.
За свідченням наших колег, нові заняття дозволили дітям розширити соціокультурні компетентності. Так, вони навчилися:
- надавати інформацію про особи, об'єкти, явища, події або факти;
- описувати пори року та погоду;
- характеризувати та оцінювати клімат в різних регіонах і країнах світу;
- розповідати про прочитане, почуте й побачене;
- висловлювати свої враження, думки і ставлення щодо пір року та погоди;
- запитувати враження однолітків стосовно побаченого і почутого.
Окрім цього, у школярів підвищився загальний рівень володіння англійською мовою, з'явилася зацікавленість, мотивація та пізнавальний інтерес до її вивчення. Діти навчилися вільно спілкуватися в межах вивченої теми. Не залишилося поза увагою продовження процесу подолання мовного бар'єру у спілкуванні, а батьки відзначили покращення оцінок і ставлення дітей до шкільних занять з зазначеного предмету. У поєднанні зі зростанням впевненості учнів у своїх силах, такі результати дозволяють говорити про високу ефективність курсів і потребу у їхньому продовженні в найближчому майбутньому.
Коментарі