Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У м. Харкові діти з цільових груп проекту стали учасниками гуртка електроніки та програмування (ФОТО)

Повернутися назад

Протягом лютого 2017 р. Харківський Локальний Центр громадянської освіти № 1, у співпраці з громадською організацією «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними родинами ВПО та місцевої громади, сприяв подальшій роботі гуртка електроніки та програмування.

Заняття проводилися 2 рази на тиждень та тривали по 1,5 год. На уроках спеціаліста з комп'ютерних систем, волонтера громадської організації «АММА» Рудя Олексія Валерійовича діти мали змогу на практиці поглибити знання, отримані, згідно зі шкільною програмою, на уроках фізики, а також застосувати їх при вивченні різних електронних елементів та електричних схем.

Підлітки ознайомилися із основами мови програмування СІ та застосовували отримані раніше знання з електроніки у комплексі з власними програмами. Також вони навчилися користуватися основними умовними операторами, створювати і використовувати власні функції. Зокрема, учні засвоїли роботу з числами у двійковій системі, дізналися, як переводити числа із десятинної системи в двійкову і навпаки. Це дало їм можливість більш детально вивчити архітектуру мікроконтролера та освоїти бітові операції над числами. Отримані знання та навички є підґрунтям для початку роботи над проектом радіокерованої моделі.

Заняття, що відбувалися за адресою вул. Дружби Народів, 203, постійно відвідували 9 дітей цільової групи віком 12-14 років. Як запевняють організатори, діяльність гуртка будувалася з урахуванням індивідуального підходу та використанням різноманітних форм і методів роботи. Діти працювали групою, а також виконували індивідуальні завдання, що дозволяло їм якнайкраще засвоїти цінну інформацію, а в перспективі – використати здобуті знання у професійній діяльності.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.