В період з 2 по 28 лютого 2017 р. на базі громадської організації «Асоціація багатодітних сімей "АММА"», що опікується багатодітними сім'ями ВПО та місцевої громади, спеціалістами Локального Центру громадянської освіти у м. Харкові № 1 було проведено 12 занять гуртка англійської мови.
Як стверджує Локальний координатор Красін Сергій Анатолійович, ініціатива дозволила забезпечити рівний доступ соціально вразливих категорій підлітків до знань, які необхідні для полегшення інтеграції України у Європейський простір.
Уроки кандидата педагогічних наук, доцента Ібрагім Юлії Сергіївни постійно відвідували 9 дітей цільової групи проекту віком 11-12 років, які мають певні труднощі у навчанні з англійської мови. Заняття проводилися по 3 рази на тиждень за адресою вул. Дружби Народів, 203 (цокольний поверх).
Протягом зазначеного часу було ґрунтовно опрацьовано наступні теми:
- «У будинку».
- «Кімната моєї мрії».
- «Традиційний англійський будинок».
- «Місто, село. Вулиця».
- «Будинок. Кімната».
- «Лондон – столиця Великобританії».
- «Визначні місця Лондона».
- «Споруди міста. Де провести час з користю?».
- «Орієнтація у незнайомому місті. Прийменники місця».
- «Моя вулиця. Що цікавого на твоїй вулиці?».
- «Як пройти до театру?».
- «Які плани на вихідні? Ходімо до музею!».
- «Цікаві місця мого міста».
В результаті, було засвоєно вживання англомовних слів, часових форм Present Continuous, Past Simple Tense, правильних та неправильних дієслів (made, had, came, saw, did), Comparative degree of simple adjectives, Superlative degree of simple adjectives, множини іменників (виключення: sheep, mouse, goose), Comparative degree of complex adjectives, Superlative degree of complex adjectives, розширено словниковий запас учасників, а головне – суттєво покращено їхні навички спілкування.
Наші колеги приділили увагу також розвитку таких вмінь:
- запрошувати та надавати інформацію про особи / об'єкти / явища / події / факти;
- описувати пори року та погоду;
- характеризувати та оцінювати погоду в різних країнах світу;
- розповідати про прочитане, почуте, побачене;
- висловлювати свої враження, думки, ставлення стосовно пір року та погоди;
- запитувати про враження однокласників щодо побаченого, почутого.
У заняттях брали участь гості з Індонезії, Китаю та Туреччини, що дозволило дітям попрацювати над вдосконаленням розмовних навичок та на практиці подолати мовні бар'єри.
Коментарі