Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Київські школярі взяли участь у занятті, присвяченому культурній багатоманітності в Україні та світі (ФОТО)

Повернутися назад

Для тих, хто активно цікавиться новинами Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», не є секретом те, наскільки активно працює із дітьми з цільових категорій проекту Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 4.

Так, уже згаданого раніше 24 листопада 2017 р. Локальний координатор Програми, методист Районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації Шумякова Надія Василівна стала співорганізатором нового заходу – уроку громадянської освіти «Суспільна багатоманітність». Останній проводила для учнів 9-Б класу спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Сухоребра Оксана Василівна, вчитель історії та курсу «Людина і світ»

Запропонувавши дітям визначити суть та форми прояву полікультурності в суспільстві, педагог акцентувала увагу присутніх на тому, що кожний народ створює свою, неповторну культуру. Для сучасної цивілізації розмаїття культур є характерною рисою розвитку. 

Заздалегідь об'єднавшись у групи, школярі самостійно обрали 5 країн: Польщу, Туреччину, Ізраїль, Індію та Україну. Готуючи свої презентації для уроку, вони звертали увагу на наступні характеристики цих держав:

  • кількість та особливості етнічних груп, що населяють країну;
  • якими мовами розмовляють та які релігії сповідують ці групи;
  • якими є національні костюми, обряди, кухня, музика та мистецтво останніх. 

Учні показали, що культури різних суспільств відрізняються між собою мовою, символами, нормами, способами спілкування та діяльності, художньо-чуттєвим відтворенням світу, міфологією і релігією, мораллю та правом тощо. Втім, навіть у межах країни ми можемо спостерігати культурне різноманіття, котре існує завдяки наявності етнічних, мовних, релігійних та інших меншин.

Під час обговорення, у полі зору учасників залишалися наступні питання полікультурності у суспільстві (в тому числі, українському):

  • Чи існують у сучасному світі країни, що є на 100% однорідними в культурному відношенні?
  • Чому іноді виникають конфлікти між культурами?
  • Чи існують «хороші та «погані» культури?
  • Що є позитивним у полікультурному суспільстві та які ризики притаманні для нього?

Після презентації, кожна команда отримувала відповідний символ у вигляді метелика, як знак підтримки та участі в обговоренні запропонованої теми.

Ближче до фіналу заходу, учасників привітали заступник директора з виховної роботи Стаценко Галина Андріївна та вчитель Печерна Наталія Володимирівна, які висловили слова підтримки підліткам за активність і підкреслили важливість проведення подібних занять для успішного об'єднання нашого соціуму, як найважливішої мети проекту «Інтеграція через діалог».

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.