20 березня 2017 р. у 9-Б класі спеціалізованої школи I-III ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук Деснянського району м. Києва, в межах проекту «Інтеграція через діалог», було проведено позакласний захід на тему: «Квітка толерантності. Життя без конфліктів».
Модератором заходу була Присяжнюк Лідія Михайлівна, заступник директора навчального закладу з виховної роботи, вчитель історії та правознавства. Допомагали їй представники Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 4.
Учні, отримавши відповідні інструкції, працювали індивідуально та у групах. Висловлюючи свої думки щодо розуміння суті слова «толерантність», старшокласники виділили такі поняття, як: «терпимість», «здатність почути іншого», «спроможність зрозуміти один одного».
Розглядаючи питання потреби громадян жити без конфліктів, школярі звернулися до матеріалів «Кримінального кодексу» щодо честі і гідності людини та «Кодексу принципів толерантності». Отримавши індивідуальні анкети, розкрили поняття «конфлікт», «інцидент», «причини та наслідки конфлікту» через призму пошуку толерантності.
У ході спільного обговорення особливостей протікання та шляхів подолання міжкультурних конфліктів, вони прийшли до думки, що терпимість до чужого способу життя, поведінки, звичаїв, почуттів, ідей, вірувань є умовою стабільності та єдності суспільства.
Підводячи підсумок проведеного позакласного заходу, учні склали «квітку толерантності» та поділилися думками щодо користі розглянутої теми для кожної людини.
До участі у заході долучилися як вчителі місцевих навчальних закладів, так і Локальний координатор Шумякова Надія Василівна, яка є, за сумісництвом, методистом Районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації. За словами нашої колеги, подібні зустрічі є необхідними в сучасних українських реаліях, адже у нашій державі за останні декілька років з'явилися мільйони вимушених переселенців зі своїм менталітетом і звичаями. І лише толерантне ставлення до цих людей і розуміння їхніх потреб спроможні надати їм шанс на інтеграцію у нове середовище.
Коментарі