Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Школярі м. Києва взяли участь у дискусії «Головне у житті – мати мету, вірити в себе і бути людиною» (ФОТО)

Повернутися назад

14 вересня  2017 р., в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», у спеціалізованій школі I-III ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов Деснянського району м. Києва було проведено інтерактивне заняття «Головне у житті – мати мету, вірити в себе і бути людиною», учасниками якого стали учні 8-х класів, серед яких виявилися також представники цільових груп проекту

Модератором заходу була Мовчан Катерина Сергіївна, соціальний педагог цього навчального закладу. До неї долучилась Шумякова Надія Василівна, методист Районного науково-методичного центру в Управлінні освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, координатор столичного Локального Центру громадянської освіти № 4.

У ході спільних обговорень, Мовчан Катерина Сергіївна спрямовувала школярів на розуміння поняття цінності й неповторності людського життя. Підлітки вчилися визначати життєві цінності та приймати відповідальні рішення. Особлива увага педагогів приділялася здійсненню вибору, від якого залежить майбутнє кожної людини. 

Метою заняття стали відповіді на наступний перелік запитань:

  • Як діяти, щоб не витратити своє життя на дрібниці?
  • Як ніколи не відчути гіркоту життєвого полину у зрілі роки?
  • Що робити, аби не шкодувати, що життя пройшло марно?

Як пояснили учням самі вчителі, для уникнення розчарування, потрібно замолоду визначитись із власною позицією по ряду пунктів:

  • У чому сенс мого життя?
  • Чого я хочу досягнути?
  • Яким я повинен бути?

Зрештою, у житті нічого не дається без зусиль і важкої праці. Як показали обговорення, людина, яка з дитинства навчилася долати перешкоди, допомагати іншим, не піддаватися спокусам, перемагати власну лінь, може стати справжньою особистістю і домогтися того, чого вона хоче. 

Запропоновані вправи «Знайомство», «Наші плани на майбутнє», «Аукціон» і «Струм» сприяли вихованню в школярів гуманізму, великодушності і поваги до навколишніх.

За свідченнями наших колег, у ході проведеного інтерактивного заняття, діти висловили своє розуміння важливості наявності мети в житті, віри в себе та збереження людяності. Окрім цього, присутні отримали цінні практичні навички командної роботи, результативних обговорень і солідарності під час прийняття важливих рішень. Останнє особливо актуально, враховуючи той факт, що саме перелічені вміння все частіше стають ознаками по-справжньому успішної, всебічно розвиненої та щасливої людини.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.