Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Столичні школярі стали учасниками тренінгу «Культура та міжкультурне спілкування. Мовчки, але спільно» (ФОТО)

Повернутися назад

20 квітня 2017 р. в школі І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району м. Києва, в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», було проведено виховний захід з полікультурного виховання на тему: «Культура та міжкультурне спілкування. Мовчки, але спільно», основною метою якого став пошук шляхів порозуміння з людьми, котрі нас оточують.

У заході брали участь учні 9-А класу згаданого навчального закладу. Модераторами була вчитель історії Енес Тетяна Іванівна та координатор Київського Локального Центру громадянської освіти № 4 Шумякова Надія Василівна. Ведучі акцентували увагу дітей на тому, що для порозуміння між представниками різних культур потрібна спільна мова. Далеко не всі люди володіють іноземними мовами, тому процес спілкування поміж носіями різних ідентичностей стає проблематичним, а то й взагалі неможливим.

Попри те, існує чимало прикладів, коли люди знаходили оптимальний вихід із такої ситуації, використовуючи інші способи спілкування. Одним із них є спільна діяльність. Тут у нагоді можуть стати жести й міміка.

Тому Енес Тетяна Іванівна запропонувала всім присутнім зробити щось спільно, не використовуючи мову. Діти визначились, що це буде робота над створенням реклами. Спочатку всі з'ясовували, що означає поняття «реклама», якими бувають її види, для чого вона потрібна, а також як правильно провести рекламну кампанію для своєї організації.

Потім, об'єднавшись у групи, школярі мали можливість уявити себе своєрідним віртуальним туристичним агентством певної країни. Кожна група повинна була мовчки виконати завдання, а саме: створити рекламу свого туристичного агентства у вигляді буклету, бігборда, рельєфного ліплення і квест-туру. У фіналі учні продемонстрували одноліткам результати своїх проектів.

У ході проведеного виховного заходу, школярі усвідомили важливість невербального порозуміння між представниками різних культур і регіонів. Підлітки вчилися співпрацювати, шукати порозуміння в різних ситуаціях, проявляти солідарність, а що особливо важливо – повагу одне до одного.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.