Цінності людини крізь призму часу та простору
Мені 16 років,я навчаюсь в 11 класі,люблю малювати,читати, пізнавати всесвітню історію та подорожувати.
Я навчаюсь у 11 класі. Любли читати книжки та дивитися серіали.
працюю заступником директора загальноосвітньої школи .Мені подобається неформальна освіта, яка духовно збагачує учнів, допомагає формувати лідерські якості та згуртовує громадське суспільство. Ми разом з учнями маємо досвід розробки соціального проекту та отримання гранту. Дуже бажаємо продовжувати в цьому напрямку. Відкрита до нових знань та спілкування
Творчість-це моє життя. Займаюся вокалом, театральним мистецтвом та люблю танцювати. Пишу вірші та невеликі твори. Є однією з команди нашої організації "Mistoshchastya ",яка займається творчістю в нашому місті.
Я рішуча і впевнена в собі людина. Яка б перешкода не стояла на моєму шляху, я дійду до своєї мети незважаючи ні на що!
Я навчаюся у 10 класі, мрію досягти успіху і дізнатись багато цікавого.З 1 вересня 2017 року ,я займаю посаду голови департаменту учнівського самоврядування «Темп» своєї школи. Також ,вже 10 років я займаюся танцями. Ми з колективом займаємо призові місця і вже були за кордоном. Німеччина, Білорусь, та уся Україна-місця ,де ми вже побували .Але наш колектив не зупиняється! Я вважаю, що дії не завжди ведуть до успіху, але не буває успіху без дії.!
Учениця 10 класу , люблю англійську мову та історію. Хобі- Хендмейд. Я являюсь заступником голови шкільного департаменту ТЕМП. Я наполеглева,цілеспрямована ,націлена на результат . Завжди досягаю своєї мети .Вважаю ,що одним з головних завданнь життя є отримати вищу освіту . Я , дружелюбна , маю друзів . Вважаю що найкращих друзів залишає час. В житті притримуюсь такого висловлювання:" Слухай всіх ,прислуховуйся до небагатьох,вирішуй сам!".
Я вчуся в 10 класі, дуже люблю знайомитися з цікавими людьми і пізнавати світ! Я відповідальна дівчина, я наполеглива та швидко навчаюсь новому материалу.
Я учениця 10 класу ЗОШ№20 у м.Маріуполі.Я дуже люблю приймати участь у шкільних заходах і є частиною шкільного самоврядування.Мені подобаються нові знайомства.
Навчаюсь в 10 класі, також навчаюсь у музичній школі, граю на гітарі і барабанах, займаюсь карате
Я вперше на цьому сайті, але думаю, що мені сподобається)
Мене звати Лілія. Я навчаюсь у 10 класі. Займаюся дослідницькою роботою свого краю. Вивчаю англійську та іспанську мови. Займаюсь спортом. Обожнюю читати. Вільній час проводжу роблячи гарні фото. Пишу вiршi.
Переселенка з Криму
Хендмейкер, фотограф та художниця)
Вчитель історії та правознавства вищої категорії, вчитель - методист. Моє правило життя: «Кожен грає свою мелодію, але чудово, коли мелодії кожного гармонійно зливаються у спільній симфонії життя». Родзинки: робота з обдарованою молоддю, підготовка учнівських команд до участі у Всеукраїнських турнірах з історії та правознавства, участь у проектах, спрямованих на формування толерантного суспільства. Життєве кредо: не витрачати свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагнути робити все якнайкраще.
Педагог, громадський активіст, засновник та член правління Асоціації «Нова Доба». Автор численних наукових праць і навчальних матеріалів з громадянської та історичної освіти. З 2015 р. керівник проекту ЄС «Інтеграція через діалог».
Я дуже люблю спілкуватися зі своїми однолітками
На данный момент я проживаю в городе Луганск. Дистанционно обучаюсь в Северодонецке.10 лет занимаюсь хореографией. Люблю творческую деятельность. Ценю каждый момент жизни. Люблю знакомиться и общаться с новыми интересными людьми.Считаю,что саморазвитие это очень важно. А еще я люблю и ценю всех своих друзей, да и вообще всех людей,которые меня окружают. Хочу каждому подарить немного счастья,ведь каждый человек заслуживает этого.
Я учениця 7 класу Костянтинівського ліцею із ЗОШ І-ІІІ ст. Граю на скрипці . Захоплююсь читанням сучасних фантастичних книжок . Люблю писати вірші на цікаві для мене теми і слухати музику.
Навчаюся в 7 класі НВК "Ліцей". Відвідую гуртки "Чарівна стрічка" та Літературно - творчу студію "Експеримент". Приймаю участі у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах. Люблю біологію, історію, географію.
Кумедний чел
Я дуже полюбляю мандрувати і хочу побачити ті міста в якия я ще не була!
Зотова Анастасия Николаевна.Учусь в 11 классе Нижнетепловской ООШ(1-3 ступеней).Увлекаюсь музыкой,люблю петь и танцевать.В детстве играла на фортепиано. В свободное время нравится сочинять стихи.Очень общительная и весёлая девушка. Была участницей Молодёжной Академии в г.Киев (июнь 2017)
Координатор комунального закладу «Нижньотеплівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області».
Я навчаюся в 11 класі, люблю танцювати та малювати. була учасницею Молодіжної Академії у м.Львові.
Учениця 11 класу, люблю танцювати та малювати. Дуже люблю свого молодшого братика.
Максим,креативный и не заурядный человек
Навчаюсь в 11 класі. Полюбляю грати в футбол.
Я навчаюсь уМаріуполі у 20 школі у 10 класі , приймаю участь майже у всіх заходах. Дуже полюбляю спорт та меня хочеться чогось більшого. Я прагнул отримати як умога більше ніж маю зараз !
Навчаюсь в 11 класі. Полюбляю спорт, та дуже люблю свою молодшу сестричку.
Люблю рисовать, читать, не делать уроки и кушать :D
Навчаюсь в 11 класі. Полюбляю спорт.
Учениця 10 класу
A bit of a geek
Учусь в 10 классе
Постійно вдосконалююсь.
Привіт усім. Мене звуть Ася, мені 19 років і я навчаюся на факультеті Журналістики. Люблю правду, друзів, рідних, себе і життя)
Активна, весела, відповідальна, комунікабельна, полюбляю танцювати та завжди бути у курсі всіх подій
навчаюся в Сергіївській ЗОШ І-ІІІ ст.
Учусь в "КЗ"УВК"Гарнт", занимаюсь танцами, рисованием, увлекаюсь журналистикой, виду эфиры на школьном радио "МедиаПульс", принимаю активное участие в школьной жизни.
Проживаю на лінії збройного зіткнення .Сподібаюся на мир в найближчий час.
Чуйність, ввічливість, вміння легко знаходити контакт з людьми
Заступник директора з виховної роботи, вчитель німецької мови, старший вчитель. Має грамоту Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (2003 р.), грамоту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації (2008 р.). Тренер Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» за програмою «Запобігання насильству над дітьми», Міжнародної програми «Життя на роздоріжжі», канадського проекту «Діти та підлітки групи-ризику», координатор шкільних служб розв'язання конфліктних ситуацій, роботи за програмою «Молодіжна рада в місцевій громаді». Її вихованці є переможцями Всеукраїнських конкурсів «Громадянин», «Молодіжна рада в місцевій громаді», «Слідами історії». Член Всеукраїнських асоціації «Нова Доба», «Вчителі за демократію», «Українські германісти».
Я позитивна, енергійна, цікава, активна, добра. Я люблю проводити час з друзями, смаколики, слухати музику, саморозвиватися, фотографувати природу та друзів. Я мрію стати лікарем, щоб рятувати життя людям.
Являюсь переселенцем из Луганска.Учусь в 10 классе.
Раніше мешкав разом з батьками у м. Луганську, з серпня 2014 проживаємо у м. Сєвєродонецьку
Люблю подорожувати
Координатор Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 1 Попаснянської районної ради Луганської області.
Мене звати Лера. Я вчуся в 9 класі. Займаюся танцями вже 7 років, подобається співати. Активістка, люблю брати участь в різних проектах. У вільний час люблю фотографувати. Я весела і товариська людина.
Адміністратор онлайн-складової Програми "Інтеграція через діалог".
Світ, у якому ми живемо, важко назвати стабільним. Змінюються політичні режими, суспільні устрої, з'являються нові технології – життя невпинно рухається вперед. Це впливає на наш побут, мислення та світоглядні орієнтації. «Часи змінюються, і ми змінюємося разом з ними» – говорили стародавні римляни.
Однак чи всі аспекти життя людини піддалися кардинальним змінам? Спробуємо з’ясувати. На цьому курсі ми запропонуємо вам поміркувати над значенням цінностей у житті людини.
Як ви вважаєте, за якими принципами жили і в які ідеали вірили люди 50 чи 100 років тому? Якими ціннісними орієнтирами вони керувалися?
Що є важливим для вас особисто? А для людей, які вас оточують? А для тих, хто живе за тисячі кілометрів від вас?
Мета курсу – дослідити плин цінностей крізь роки та покоління, у часі та географічному просторі, простежити, які моральні орієнтири відійшли у минуле, а які збереглися до наших днів.
Тому запрошуємо вас у подорож до світу цінностей, з якої, ми сподіваємося, ви зможете винести для себе багато нового і цікавого! =)
Заняття № 2 «Прийом питальників» (27.02.2018 р.):
Усім вітання!
Перш за все, хочу перепросити за затримку у викладі завдання №2 онлайн-курсу. Втім, завдяки цьому мої попередні дописи зібрали рекордну кількість відгуків і коментарів. ;)
А тепер перейдімо до самого завдання. Перегляньте доопрацьований питальник. Виберіть з нього 5 питань: перші 2 є обов'язковими для всіх, а решта 3 – на ваш власний розсуд. Опитайте:
- молоду людину (14-35 років);
- людину середнього віку (36-55 років);
- людину старшого віку (56+ років).
*Якщо Ви – дівчина, то опитуєте представниць жіночої статі, а якщо хлопець – то представників чоловічої. =)
Скористайтеся запропонованими формами питальників, які Ви можете завантажити у цьому розділі. Відповіді на запитання мають бути розгорнутими (4-7 речень).
Дедлайн подачі виконаних завдань – 1 березня 2018 р., 23:59 год. Всі питання, пов'язані з ними, прошу задавати у темі «Завдання № 2: прийом питальників» наших «Обговорень».
Дуже дякую за ваше терпіння і розуміння! :)
Бажаю успіхів у роботі!
Заняття № 1 «Формування питальника» (19.02.2018 р.):
Дорогі друзі!
Розпочинається перший етап роботи в межах нашого онлайн-курсу.
Загалом, ваше завдання полягає у проведенні міні-опитувань людей різного віку (друзі, однокласники, родина, знайомі, сусіди тощо) стосовно їхніх життєвих цінностей.
Для початку, пропоную вам ознайомитися зі списком орієнтовних питань. Спробуйте відповісти на них «про себе». Потім – «приміряти» на людей, що живуть довкола вас.
Що ви думаєте про ці запитання? Можливо, у вас з'являться пропозиції чи доповнення.
Важливо обговорити та узгодити їх зараз, перед безпосередньою роботою, оскільки тоді вже не можна буде вносити зміни. Для цього ми з вами будемо використовувати відповідну тему наших «Обговорень».
- Як Ви розумієте поняття «життєві цінності людини»?
- Назвіть три цінності, які є для Вас найважливішими.
- У чому полягає сенс Вашого життя? Що для Вас важливе? Що – другорядне? Чи змінився Ваш світогляд з роками? Якщо так, то в чому саме?
- Яке значення для Вас має громадська активність? Що для Вас означає бути активним громадянином / активною громадянкою?
- Наскільки важливе дотримання прав людини для Вас особисто? Як Ви вважаєте, якою є ситуація з правами людини на сьогодні? Поясніть свою думку.
- Яке значення для Вас має сім'я? Що сім'я означає для Вас особисто?
- Що для Вас означає патріотизм? Чи вважаєте Ви себе патріотом / патріоткою?
- Яке значення для Вас має дружба? Поясніть свою думку. Чи багато у Вас друзів?
- Наскільки важливий для Вас матеріальний добробут? Поясніть свою думку.
- Яке значення для Вас має релігія? Чи можете Ви назвати себе релігійною людиною?
P.S. Також було би добре, якби всі, хто планує брати участь у цьому проекті, відписалися у темі «Знайомство». Адже працювати будемо по групах, а робота йде краще, коли учасники більш-менш знають один одного. ;)