Білоцерківський Локальний Центр громадянської освіти запускає черговий проект. Так, впродовж вересня-грудня 2016 р., щопонеділка о 15.00 год, на базі БЗШ № 15, буде проводитися курс психологічних тренінгів «Дорослішай на здоров’я». Під керівництвом практичного психолога Бульковської Вікторії Олександрівни, школярі 9-11 класів матимуть змогу пройти 5 тем, поділених на різну кількість занять. Кожне з них має власну мету і, в сукупності, спрямоване на досягнення загальної мети.
Тренінги відбуватимуться згідно з наступним графіком:
Тема 1. «Феномен людини»:
- «Цінності життя. Цінності в житті» (19 вересня 2016 р.).
- «Здоров’я – цінність життя» (26 вересня 2016 р.).
- «Емоційний світ людини» (3 жовтня 2016 р.).
Тема 2. «Підлітковий вік. Світ взаємин»:
- «Міжособистісна привабливість: дружба, любов, симпатія» (10 жовтня 2016 р.).
- «Дівчата і хлопці:взаємини» (17 жовтня 2016 р.).
- «Про те, як ти дорослішаєш» (24 жовтня 2016 р.).
Тема 3. «Репродуктивне життя людини»:
- «Репродуктивна система і здоров’я людини» (7 листопада 2016 р.).
- «Що впливає на репродуктивне здоров’я людини» (14 листопада 2016 р.).
Тема 4. «Ризики і здоров’я людини»:
- «Коло проблем, або Коли ми ризикуємо» (21 листопада 2016 р.).
- «Мій захист – знання і обачливість» (28 листопада 2016 р.).
Тема 5. «Відповідальність і здоров’я людини»:
- «Поведінка людини та її вплив на здоров’я людини» (5 грудня 2016 р.).
- «Гендерні стереотипи та поведінка людини» (12 грудня 2016 р.).
- «Відповідальний вибір» (19 грудня 2016 р.).
За визнанням Локального координатора Богінської Лариси Петрівни, організатори переслідують наступні цілі:
- сформувати у підлітків усвідомлення цінності життя і здоров’я, відповідальність за власне існування;
- посприяти адекватному сприйняттю психофізіологічних змін у підлітковому віці, позитивній самооцінці на основі знань про особливості власного розвитку;
- забезпечити розуміння школярами унікальності природи емоцій і почуттів, важливості останніх, а також необхідності відповідального ставлення до міжособистісних взаємин у юнацькому віці
- пояснити дітям особливості функціонування репродуктивної системи та визначити фактори, які впливають на її здоров'я;
- покращити рівень усвідомлення учнями важливості відповідальної поведінки щодо власного здоров’я;
- вплинути на появу відповідального ставлення та мотивації щодо збереження сімейних цінностей;
- подбати про виникнення серед старшокласників почуття відповідальності за своє майбутнє, а також здатності встановлювати власні цілі, навички прогнозування і планування майбутнього.
Зрозуміло, що такі уроки залишаються все ще нестандартними для вітчизняної системи освіти, однак, стає зрозумілим, що саме через подібне нехтування потребами підлітків, дорослі й зумовлюють допущення дітьми численних помилок. А це, в свою чергу, впливає на всю подальшу долю юнаків та дівчат. Тож, будемо сподіватися, що дані тренінги знайдуть відгук серед школярів, і як наслідок, дозволять їм максимально впевнено та щасливо розпочати доросле життя у майбутньому.
Коментарі