Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У м. Києві була організована виховна година для учасників проекту «Інтеграція через діалог» (ФОТО)

Повернутися назад

19 грудня 2017 р. у середній загальноосвітній школі I-III ступенів № 259 Деснянського району м. Києва, в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», було проведено виховну годину на тему «Моя історія. Моя культура». Учасниками зустрічі стали учні 9-А класу

Модератор заходу Коренюк Анатолій Вікторович, заступник директора з навчально-виховної роботи, поставив перед школярами питання: «Яким чином одні й ті ж історичні події по-різному впливають на різних людей?». Обговорення відбувалося у групах з використанням методу «мозкового штурму». 

Враховуючи великий вплив на життя суспільства різних подій політичного, соціального і культурного характеру, за підсумками жеребкування, дітям було запропоновано розказати, що відбувалося в конкретні роки XXI ст., а також визначити, як це вплинуло, на їхню думку, на подальший розвиток подій

Окрім цього, увагу учнів було звернено на спільне в історії та культурах країн Євросоюзу, до якого має бажання вступити Україна. На символічному «Дереві Єднання» вони прикріпили прапори цих держав. 

Зважаючи на те, що згадані країни базуються на принципах демократії, учасники заходу розкрили її суть, принципи та ціннісні системи взаємодії, а потім спробували скласти якомога більше похідних від цього терміну слів. Цікавою була і розшифровка слів історичного, суспільствознавчого та культурологічного змісту. Результати роботи команд представляли капітани останніх. 

На завершення, учні поділилися своїми думками щодо обговорюваних питань: що нового вони для себе визначили; як це вплинуло на формування навичок критичного аналізу історичних подій та усвідомлення впливу різних факторів на життя людей, країн, світу; у чому полягає важливість позитивного ставлення до культур інших народів. 

До проведеного заходу долучились також: Шевченко Марія Гаврилівна, вчитель фізики, класний керівник 9-А класу, і Шумякова Надія Василівна, координатор столичного Локального Центру громадянської освіти № 4, методист Районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.