Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У м. Києві відбувся тренінг із основ самоорганізації для учасників «Інтеграції через діалог» (ФОТО)

Повернутися назад

18 жовтня 2017 р. для старшокласників школи I-III ступенів № 238 Деснянського району м. Києва був проведений тренінг «Навички самоорганізації, або як досягнути успіху», який відбувся в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог»

Модератором заходу став шкільний психолог Жолобович Андрій Олександрович, тоді як асистентами – координатор Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 4, методист Районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації Шумякова Надія Василівна та соціальний педагог навчального закладу Павлушенко Тетяна Адольфівна.

Тренінг включав у себе командну роботу та участь у дискусіях. Розділившись на групи або пари, учні вчилися визначати свої пріоритети, складати розклад на наступний день, мотивувати себе до виконання завдань в умовах обмеженого часу тощо. Викладачі звернули увагу аудиторії на необхідність мінімізації чинників, що відволікають, а також важливість планування розпорядку дня з оглядом на виділення часу для себе.

Для підлітків було обґрунтовано потребу запису цілей, розвитку навичок організації особистого робочого місця, складання списків справ, а також позначення найважливіших із них. Для того, щоб уникати відчуття перевантаження, діти відпрацьовували поділ складних завдань на частини і визначали час своєї найвищої працездатності. 

За підсумками заняття, школярі дізналися про секрети самоорганізації, способи підвищення працездатності, а що не менш важливо – отримали перші практичні навички у згаданій сфері. За свідченнями наших колег, подібна інформація стає все більш актуальною в умовах постіндустріальної ери та процесів глобалізації. У випадку ж із дітьми воїнів АТО або ВПО, така інформаційна політика стає життєво необхідною, адже не лише надає учням змогу оптимізувати власний графік, але й дозволяє якісно відновити психологічні сили і, як наслідок, краще адаптуватись до нових для себе умов.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.