Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У столичній школі № 202 був проведений тренінг «Сходинки взаємин» для дітей-учасників проекту «Інтеграція через діалог» (ФОТО)

Повернутися назад

24 листопада 2017 р. у Київській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук, в межах проекту «Інтеграція через діалог», відбувся виховний захід для учнів 8-А класу на тему: «Сходинки взаємин». Модератором останнього стала соціальний педагог Нєнашева Олеся Віталіївна. Допомагали їй у цьому також заступник директора з виховної роботи Ткачова Світлана Володимирівна, педагог-організатор Прищепа Тетяна Костянтинівна і методист Районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, координатор Локального центру громадянської освіти у м. Києві № 4 Шумякова Надія Василівна.

Перед школярами, значну частину з яких складали діти воїнів АТО та переселенці, було поставлено питання: «Що має бути основою соціальної взаємодії громадян?». Впродовж тренінгу діти отримали можливість з'ясувати сутність різних видів соціальних стосунків, їхню взаємозалежність та сформувати ставлення до них. Задля досягнення згаданої мети, підлітки були об'єднані у групи, що виконували різні вправи. У них ключовими словами були: «упередження», «співпраця», «дискримінація», «повага», «насильство», «стереотипи», «порозуміння» і «толерантність»

У ході роботи, діти показали декілька підходів до тлумачення згаданих понять. Зокрема, було продемонстровано, що стосунки між людьми бувають різними і залежать від обставин, особливостей самих учасників і їхнього бажання позитивної взаємодії.

Після обговорення у групах різних понять і типів відносин, поведінки та ставлень, учні взяли участь у спеціальній вправі. На великому аркуші із зображенням «сходинок» (одна з яких була підписана як «Терпимість»), підлітки вибудовували власну ієрархію характеристик, необхідних для налагодження контактів між людьми. Учасники розташовували «сходинки» таким чином, щоб на верхній було слово, яке позначає найбільш позитивні взаємини між людьми, а на нижній – поняття, що характеризує вкрай негативні відносини. 

Під час презентації результатів, кожна група пояснювала обраний варіант розстановки понять на «сходинках». Потім учасники заходу на маленьких аркушах паперу написали слова, які адресували своїм близьким і знайомим, розміщуючи їх на «Дереві єдності». Після завершення спільної роботи, школярі стали в коло та висловили побажання підтримки одне одному. Зрештою, остання – це те, чого чи не найбільше потребують підлітки, особливо ті, котрі постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.