Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У столиці провели психологічний тренінг для підлітків-переселенців та дітей бійців АТО (ФОТО)

Повернутися назад

11 жовтня 2016 р., в рамках Всеукраїнського проекту «Інтеграція через діалог», на базі спеціалізованої школи I-III ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м. Києва, відбувся комунікативний тренінг «Я в колі друзів» для учнів 9-х класів. До нього також долучились діти-переселенці та ті, чиї батьки були або продовжують перебувати у зоні АТО, зі школи I-III ступенів № 249. Координатором цього заходу була Шумякова Надія Василівна, методист Науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації.

Соловйова Надія Владиславівна, психолог навчального закладу, залучила учасників до вправ з розвитку вміння слухати та дійсно «чути» один одного. Вона на практиці продемонструвала і відпрацювала з присутніми комплекс прийомів, які сприяють інтеграції та взаєморозумінню.

Використовуючи як приклад різні життєві ситуації, учні отримали можливість аналізувати рівень сприйняття почутого від інших людей, відпрацьовували елементи словесного, емоційного, тактильного впливу на співрозмовників.

Старшокласники обмінялися думками щодо значення правильного спілкування між людьми та його впливу на свідомість, а що не менш показово – підкреслили необхідність проведення подібних заходів з учнями різних вікових категорій у майбутньому. 

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.