Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

У Запорізькій області учасники проекту «Інтеграція через діалог» долучилися до факультативних занять з англійської мови

Повернутися назад

Протягом березня-квітня 2017 р. вихованці Бердянського Локального Центру громадянської освіти були учасниками курсів з англійської мови. Під керівництвом Локального координатора, старшого викладача кафедри іноземних мов і методики її викладання БДПУ Удовиченко Ганни Андріївни, старшокласники ознайомилися з 10 темами:

  1. «Лондон – столиця Великої Британії».
  2. «Історія заснування і розвитку Лондона».
  3. «Велика пожежа в Лондоні в ХVІІ ст.».
  4. «Характеристика частин Лондона: Лондонський Сіті, Вестмінстер, Вест Енд, Іст Енд».
  5. «Визначні пам'ятки міста: Британський музей, Національна галерея, Лондонський Тауер, Дім Парламенту, Собор Святого Павла, Вестмінстерське Абатство, відомі вулиці, парки і мости Лондона».
  6. «Британське театральне мистецтво. Стредфорд-на-Ейвоні – батьківщина шекспірівського театру».
  7. «Читання п'єс Шекспіра. Відомі театри Англії».
  8. «Британське кіно. Екранізація романів британських класиків».
  9. «Музичні традиції Великої Британії».
  10. «Класики сучасної англійської музики» (рівень А2+).

Під час проведення факультативних занять діти-переселенці вчилися запитувати та надавати інформацію про світ мистецтва й досягнення у науці, розвиваючи власні комунікативні навички. Так, учні тренувалися у складанні монологічного висловлювання за темою заняття; формували вміння давати відповіді на поставлені запитання; розвивали навички читання і письма.

У процесі виконання завдань, школяри вчилися співпрацювати під час створення спільного проекту; розвивали увагу, пам'ять, логічне мислення, вміння аналізувати та узагальнювати англомовний матеріал.

Як результат, учасники зуміли структурувати засвоєний у школі матеріал, заповнити наявні прогалини у знаннях, а що найважливіше – по-справжньому зацікавилися вивченням англійської мови, відкривши для себе перспективи від володіння нею.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.