Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

В Київській області завершився черговий етап підготовки до ЗНО з історії України для дітей, котрі постраждали від війни (ФОТО)

Повернутися назад

В період з 1 листопада по 22 грудня 2016 р. Білоцерківський Локальний Центр громадянської освіти надавав дітям, які постраждали від війни на Сході України та анексії Криму, консультаційну допомогу з підготовки до ЗНО з історії України.

На заняттях підлітки вивчали період існування Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Для закріплення вивченого, вони працювали з історичними джерелами різного походження, встановлюючи відповідність між змістом фрагмента документа та певною епохою, а також визначали основні ідеї, які він висловлює. Окрема увага приділялася роботі з ілюстраціями.

З допомогою вчителя історії Гейко Діни Петрівни, школярі вчились:

  • надавати оціночну характеристику розвитку політичного, соціального і господарського життя обох державних утворень;
  • аналізувати внутрішню і зовнішню політику великих князів;
  • пояснювати причини і сутність політичної роздробленості Київської держави (Русі-України);
  • розглядати особливості процесу формування та значення утворення Галицько-Волинської держави;
  • визначати наслідки золотоординського панування;
  • об'єктивно оцінювати політичне становище українських земель у складі Великого князівства Литовського до і після Кревської унії;
  • прослідковувати особливості перебування українських земель у складі різних держав.

Значна увага була також приділена сфері культури. Так, підлітки визначали передумови й історичне значення запровадження християнства як державної релігії, розвиток мистецтв і ремесел, знайомилися з літературними творами згаданого періоду.

Задля більшої наочності, учасники курсів переглядали відеоуроки для 7-х класів студії «Пітон» (відео, карти, схеми, ілюстрації з голосовим супроводом) та анімовані ролики «Історія України» (3-68 серії), озвучені Богданом Ступкою. Окрім цього, вони активно складали таблиці і схеми.

Під час занять учні працювали з атласом та контурними картами  для 7 класу, де позначали:

  • територію розселення східнослов'янських племінних союзів (полян, древлян, волинян, уличів, тиверців, білих хорватів) у VIII-IX ст.;
  • територіальні межі Київської держави (Русі-України) за Олега та Ярослава Мудрого;
  • Київське, Чернігівське, Переяславське, Галицьке і Волинське князівства за доби роздробленості;
  • Галицько-Волинську державу за правління Романа Мстиславовича та Данила Романовича;  
  • напрямки походів монголів на південно-західні землі Русі;
  • українські землі у складі інших держав та територію Кримського ханства.

З метою закріплення пройденого матеріалу, кожен урок завершувався виконанням тестових завдань, результати яких дають змогу говорити про високу ефективність курсів і великі шанси їхніх слухачів на справді хороші показники при складанні ЗНО.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.