Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

В рамках проекту, київські старшокласники долучилися до дискусії «День рідної мови у багатокультурному класі» (ФОТО)

Повернутися назад

14 квітня 2017 р. у школі I-III ступенів № 192 Деснянського району м. Києва, в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», було проведено круглий стіл «День рідної мови у багатокультурному класі. Чому нам слід поважати мови спілкування інших людей?»

У згаданому заході брали участь учні 8-9-х класів навчального закладу, серед яких були як кияни, так і представники Сходу України та інших держав.

У ході обговорення, школярі отримали можливість усвідомити роль мови як засобу спілкування. В цьому їм допомагали: вчитель української мови та літератури Списовська Вікторія Миколаївна, педагог-організатор Василюк Альона Миколаївна і координатор Київського Локального Центру громадянської освіти № 4 Шумякова Надія Василівна. Педагоги акцентували увагу дітей на різнобічних функціях мови: накопиченні досвіду народу, передачі певних образів, почуттів і понять.

Як результат, учні змогли відчути, що мова є інструментом сприйняття світу, унікальним, неповторним знаряддям творчості. Для будь-якого народу рідна мова є безцінною. Тому, задля власного розвитку і культурного збагачення самого суспільства, так важливо знати і поважати мови інших культур.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.