Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Якими виявилися результати підготовки дітей до ЗНО в рамках «Освітнього компасу» у м. Сєвєродонецьку?

Повернутися назад

Напевно, однією з рис, котрі по-справжньому виділяють Програму освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог» на фоні подібних проектів, завжди була максимальна практичність допомоги, що надавалася підліткам.

Черговим проявом такого бажання став «Освітній компас», який передбачав створення навесні 2017 р. Освітньо-консультативних центрів з підготовки дітей з тимчасово окупованих територій до ЗНО на базі Локальних Центрів громадянської освіти у м. Сєвєродонецьк Луганської області та м. Бахмут Донецької області.

І ось сьогодні, з початком нового навчального року, ми раді представити вам результати роботи Сєвєродонецького Освітньо-консультативного центру та особисто Локального координатора Кравченко Галини Анатоліївни.

Згідно з наданими статистичними даними, всього Програмою на теренах Луганщини скористалося 30 старшокласників. Публікуємо найцікавіші факти з цієї кампанії:

  • З 30 учасників 1 учениця отримувала свідоцтво за 9 клас, 1 старшокласник не поступав, 3 не проінформували про результати, а решта 25 поступили в омріяні ВНЗ.
  • Оцінок, нижчих за 150 балів, нараховується 17,4% від загальної кількості. Результатів у діапазоні від 150 до 175 балів – 64,7%. Решта 17,9% – випадки, коли діти отримали оцінки від 176 до 190+ балів.
  • З 25 новоявлених студентів-першокурсників, 4 (16%) обрали закордонні ВНЗ (1 – в Азербайджані, 2 – у Польщі та 1 – в РФ), ще 5 (20%) через сімейні обставини залишились на тимчасово окупованих територіях, а 16 (64%) обрали ВНЗ м. Києва (4), м. Львова (1), м. Харкова (3), м. Дніпра (1) та районних центрів Донецької і Луганської областей (7).
  • Серед тих, хто поступив, 11 учасників (44%) потрапили на контрактну форму навчання, а решта 14 (56%) – на бюджетну.

Всі зазначені результати надають хороше уявлення про справжню картину освіти на тимчасово окупованих територіях та прагнення переважної більшості дітей отримувати якісні знання саме в українських школах. Зрештою, доволі показовими є самі результати написання ЗНО, які чудово засвідчують вмотивованість старшокласників до вступу і загальний рівень їхніх знань. В тому числі – і тих, які були надані командою наших сєвєродонецьких колег. На завершення, хотілося б додати відгук, який ми отримали від батька однієї з учасниць «Освітнього компасу» (подаємо мовою оригіналу):

Моя дочь М. Я. проживает на временно оккупированной территории в г. Луганск. Но, несмотря на это, мы решили получать образование в Украине. В этом году она окончила 11 классов в г. Северодонецк СШ № 15. При написании годовых контрольных работ, большую помощь оказала Ваша Ассоциация: были организованы бесплатные обеды и предоставлена гуманитарная помощь в виде продуктового набора. В дальнейшем она хорошо сдала ВНО и поступила на бюджет в Донецкий медуниверситет, который находится в г. Краматорск. Спасибо всем огромное!

І саме після подібних коментарів хочеться ще більше вірити в те, робота, яку ми всі проводимо в рамках проекту «Інтеграція через діалог», дійсно допомагає дітям. Не менш важливим є і те, що вона дозволяє школярам та їхнім родичам абсолютно по-новому подивитися на своїх співгромадян, поступово сприяючи досягненню українським суспільством мети, закладеної у назву Програми.

Якщо Ви володієте інформацією, яка може бути корисною для нас - запропонуйте свою новину! Ми обов'язково переглянемо її та завантажимо на сайт, якщо вона підходить по тематиці.