Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 2
Громадська організація «УМНІЦ»
Адреса: м. Київ, вул. Тургенєвська, 8.
Тел.: +38 (050) 585-62-69.
E-mail: laroka.merit@gmail.com.
Особливості діяльності: Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 2 зосереджується на науково-дослідницькій роботі. Зокрема, в рамках діяльності організації, навесні 2016 р. було проведено ґрунтовне соціологічне дослідження проблеми адаптації дітей-переселенців в нових соціокультурних умовах.
Новини Локального Центру
- 20 12.2016У м. Києві завершилися антистресові тренінги для дітей із сімей переселенців та воїнів АТО (ФОТО)
20:18Впродовж грудня 2016 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 2 проводив для дітей воїнів АТО та переселенців тренінги з розвитку саморегуляції і подолання стресу. Всього тренером Шапошніковою Анною Сергіївною за період з 2 по 20 грудня 2016 р. було проведено 5 занять. Кожне з них відбувалося на базі столичної ЗОШ № 91. За цей період учні ознайомилися з наступними темами:
- Знайомство групи. Встановлення раппорту.
- «Образи минулого в перспективі майбутнього: техніки самоспостереження і розуміння себе».
- «Самоконтроль – ключ до життєвого успіху. Техніки релаксації та аутогенного тренування».
- «Емоційно-вольова саморегуляція: техніки вивільнення й керування емоціями і психічними станами».
- «Стратегії ефективного самоздійснення: техніки інтеграції та презентації власного "Я"».
За словами психолога, основною метою зустрічей був розвиток навичок контролю емоцій, подолання стресу та розширення уявлень учасників про свої соціально-психологічні можливості.
Завдяки згаданим щотижневим зустрічам, учасники частково подолали наслідки драматичних емоцій, зумовлених соціальною ситуацією розвитку, сімейним станом і зміною домівки. Було проведено бесіди на тему особистісного ставлення до соціально-політичної ситуації в країні.
Тренінгові заняття дозволили учасникам в дружній і затишній атмосфері розкритися, щиро проявити витіснені емоції та отримати психологічну підтримку, в тому числі, від однолітків. Важливість такого кроку полягає у переживанні «не самотності» при вирішенні складних життєвих завдань, єдності й спроможності долати внутрішні перепони на шляху адаптації та розвитку.
Невелика загальна кількість учасників тренінгу – 8 осіб, 5 з яких відвідали всі зустрічі – дозволила зробити заняття більш індивідуалізованими, а самим учасникам – значно краще розкритися. Особливо ж приємним показником ефективності таких діалогів з дітьми стало їхнє щире бажання продовжити відвідування подібних занять і, навіть, запросити своїх друзів з класу.
- 16 12.2016У столиці підійшли до фіналу психологічні тренінги для дітей з цільових груп проекту, присвячені особистісному розвитку (ФОТО)
21:09Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 2 провів впродовж 9 листопада – 16 грудня 2016 р. психологічні тренінги для старшокласників з цільових груп проекту «Інтеграція через діалог». 12 занять під керівництвом психолога Рашковської Ілони Владиславівни відбувалися за наступною програмою:
- «"Я" – образ та самооцінка».
- «Моя самооцінка і формула успіху».
- «Я вмію керувати собою».
- «Світ моїх емоцій».
- «Мій внутрішній світ».
- «"Я"-реальне, "Я"-ідеальне» (2 заняття).
- «Я дорослий».
- «Я й моя майбутня професія».
- «Конфлікти в моєму житті».
- «Друзі й однокласники в моєму житті».
- «Батьки як друзі та наставники».
Як відзначила сама тренер, учні 10-11 класів із задоволенням працювали над вирішенням своїх психологічних проблем, а також питань саморозвитку. Показовим стало їхнє зацікавлення у поглибленні власних знань з психології (що, в принципі, не належало до завдань курсу).
Особливо актуальними для підлітків виявилися теми, присвячені унікальності людей та поняттю особистості. Про зацікавлення тренінговою роботою свідчать також відгуки дітей. Для прикладу, Вікторія М. написала, що з особливим ентузіазмом почала працювати над підвищенням своєї самооцінки. Вона зазначила: «На тренінгу я навчилася більше розуміти себе, своїх батьків, друзів». Інший учасник, Олександр М. зауважив, що йому було дуже страшно навчатися в м. Києві, але, «завдячуючи тренінгу, [він] зміг адаптуватись [до життя] у столичному місті».
В цілому, діти виявилися позитивно налаштованими до занять. Тренінги відвідувалися ними з помітним задоволенням. Ще одним показником затребуваності такої роботи наших спеціалістів стала поява чималої кількості запитань у школярів щодо актуальних для них проблем. Зрештою, програма надала можливість дітям з числа сімей воїнів АТО і ВПО відчути себе в колі друзів, змінити власне ставлення до життя на більш позитивне, а також отримати дієві рецепти адаптації до нових умов. Головним же є те, що учасникам проекту вдалося вперше за тривалий час знайти однодумців, що чи не найбільше сприяє їхньому виходу з депресії і віднайденню нових життєвих орієнтирів.
- 03 12.2016У м. Києві завершились заняття "English Speaking Club" для старшокласників
23:46Останній місяць осені пройшов для столичних учасників Програми «Інтеграція через діалог» по-справжньому бурхливо. Одним із прикладів такої активності стала робота проекту "English Speaking Club" на чолі з координатором Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 2 Колесник Ларисою Володимирівною.
В період з 8 листопада по 2 грудня 2016 р. діти, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму, вивчали наступні теми:
- "The elections in the USA".
- "The 2016 US Election of 45th President. What does it mean for America? What does it mean for the international community?".
- "Building Concept Maps of my Goals".
- "“Dixit” is an illustrated game of creative guesswork, where your imagination unlocks the tale".
- "Branding yourself: how to be succesful".
- "Сelebrate the important American holiday, Thanksgiving".
- "My Future Career".
- "Alias (a board game, where the objective of the players is to explain words to each other)".
За вказаний період підлітки покращили своїх навички з письма й усного мовлення з обраних тем, а також продемонстрували помітне підвищення загального рівня знань з англійської мови. Будемо сподіватися, що подібні уроки отримають своє продовження в майбутньому, й надалі забезпечуючи дітям з родин воїнів АТО та ВПО доступ до по-справжньому якісної освіти.
- 26 11.2016У столиці завершились курси індивідуальної психологічної допомоги для дітей з числа переселенців
18:35В період з 14 жовтня по 25 листопада 2016 р. Київський Локальний Центр громадянської освіти № 2 в особі гештальт-терапевта Затворнюк Оксани Миколаївни реалізовував програму індивідуальної психологічної підтримки для дітей-переселенців. Заняття були по-справжньому інтенсивними та відбувалися двічі на тиждень.
За свідченнями спеціаліста, більше року, а то й двох підлітки потребували невідкладної психотерапевтичної допомоги, оскільки перебували у складному посттравматичному стресовому розладі, який був викликаний одночасно декількома психотравмуючими подіями. До останніх слід віднести як військові дії, теракти, втрату близьких та рідних, так і постійну загрозу для власного життя.
Посттравматичний стресовий розлад супроводжувався у цих осіб частим, повторюваним нагадуванням минулого у вигляді флешбеків, відчуттям нереальності подій, високим рівнем дратівливості, підвищеною чутливістю до стресових ситуації, психопатологічними повторними переживаннями, уникненням або втратою лінійності подій у пам'яті, «випадінням» важливих компонентів травматичної події, підвищеною пильністю, яка зберігалася після психотравми. До початку занять у постраждалих школярів спостерігались симптоми неврозів і депресії.
В результаті інтенсивної індивідуальної психотерапії, значно покращився психоемоційний стан учнів. Підвищилася соціальна активність та успішність у школі. Є всі підстави говорити про зростання рівня їхньої довіри до оточуючих, покращення взаємин з родичами і друзями, а головне – про поступове повернення до свого стану за мирного життя.
- 17 11.2016На базі Київської СШ № 91 стане доступним Пункт психологічного консультування
21:20Впродовж листопада-грудня 2016 р. на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 91 з поглибленим вивченням інформатики Шевченківського району м. Києва почне діяти Пункт психологічного консультування для старшокласників. Його керівник, практичний психолог Рашковська Ілона Владиславівна, проводитиме заняття для учнів 10-11 класів з числа осіб-переселенців.
За визначенням самих організаторів, перед спеціалістом стоятиме завдання по здійсненню психолого-педагогічного супроводу дітей з цільових груп Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог». Завдяки груповим та індивідуальним консультаціям, відбуватиметься сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку підлітків, а також вирішенню можливих труднощів у їхній адаптації до змінених умов життя і нового колективу.
Самі тренінги відбуватимуться двічі на тиждень та триватимуть 1 год кожен. За всіма уточненнями щодо часу і конкретного місця проведення консультацій, просимо звертатися до дирекції навчального закладу або ж до безпосередніх ініціаторів – Київського Локального Центру громадянської освіти № 2, в особі його координатора Колесник Лариси Володимирівни, чиї дані Ви знайдете тут.
- 17 11.2016В грудні у столиці запрацює Центр розвитку емоційної саморегуляції для дітей ВПО та учасників АТО
04:47Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 2 запустить у грудні 2016 р. роботу Центру розвитку емоційної саморегуляції для дітей, які постраждали від війни на Сході України та анексії Криму.
Протягом місяця відбудеться п'ять 2-годинних групових занять для 10-15 учасників. До складу групи увійдуть учні різних шкіл та класів з цільової аудиторії Програми «Інтеграція через діалог».
На переконання практичного психолога, керівника ГО «Інститут Інтегральної психології» Шапошнікової Анни Сергіївни, яка й проводитиме заняття, останні дозволять:
- Розширити уявлення дітей про власний ресурсний потенціал.
- Сформувати навички довільності поведінки та емоцій.
- Знайти продуктивні шляхи адаптації до нових умов життя (вирішення труднощів із стосунками в сім’ї, соціальним статусом та статусом у групі, внутрішніми конфліктами).
Як сподіваються самі організатори, учасники тренінгу не тільки опанують навички саморегуляції та продуктивного спілкування, а й стануть носіями позитивних моделей поведінки у своєму шкільному та позашкільному середовищі. Зрештою, не залишилась поза увагою спеціалістів також необхідність інтеграції підлітків з числа ВПО у середовище киян-однолітків. А це стане по-справжньому можливим, зокрема, завдяки кращому розумінню учасниками проекту спільних вікових проблем.
Тому, для всіх охочих взяти участь у роботі Центру розвитку емоційної саморегуляції, пропонуємо скористатися контактними даними Локального координатора Колесник Лариси Володимирівни, поданими на нашому сайті. Саме від неї всі зацікавлені і зможуть дізнатися деталі про графік і місце проведення тренінгів.
- 03 11.2016У столиці відкривається "English Speaking Club" для дітей, які постраждали від війни
14:03Як повідомляє Локальний координатор Колесник Лариса Володимирівна, у листопаді 2016 р. на теренах м. Києва почне діяти гурток англійської мови "English Speaking Club".
Діти матимуть змогу зустрічатися двічі на тиждень, впродовж 8 занять. Основна мета курсів – англомовна комунікація. Розмовний клуб пропонуватиме практику в обговоренні актуальних на сьогоднішній день тем, а велика кількість комунікативних практик, у свою чергу, дозволить позбутися мовного бар'єру.
Організатори заявляють про наступні цілі занять:
- закріплення та засвоєння лексичного запасу;
- навчання грамотному використанню набору лексики у необхідному контексті;
- сприйняття на слух аудіо- та друкованих матеріалів.
- підготовка міні-презентацій.
Для всіх охочих, які належать до цільових категорій Програми «Інтеграція через діалог», а також їхніх батьків, завжди доступні контакти Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 2, де Ви зможете безпосередньо дізнатися про деталі заходу.
- 11 10.2016З жовтня у м. Києві стануть доступними психологічні консультації для дітей, що постраждали від війни
10:26Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 2 розпочинає з жовтня 2016 р. проект індивідуального консультування підлітків, які стали жертвами війни на Сході України та анексії Криму. Разом зі своїми батьками вони зможуть розраховувати на допомогу практичного психолога Затворнюк Оксани Миколаївни.
В ході занять, які відбуватимуться двічі на тиждень, спеціаліст планує:
- ознайомити дітей і дорослих з принципами психологічної самодопомоги;
- навчити застосовувати психологічні техніки з метою регулювання свого внутрішнього стану та опанування тривоги і напруги;
- посприяти зміцненню психологічної стійкості членів цих сімей.
Такий різновид психотерапії спрямований на подолання глибинного внутрішньо-особистісного конфлікту та ефективну конструктивну міжособистісну взаємодію. Як сподівається Локальний координатор Колесник Лариса Володимирівна, індивідуальна психологічна робота дійсно допоможе зменшити рівень тривоги у дітей та дорослих, посприявши їхній повній адаптації до мирного життя.
- 19 02.2016Локальний Центр громадянської освіти № 2 постав у столиці України
20:04У м. Києві запрацював Локальний Центр громадянської освіти № 2. Очолила його Колесник Лариса, керівник Учбово-Методичного Науково-Інформаційного Центру, який є партнером Всеукраїнської Асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба». Бажаємо нашим колегам успіхів у починаннях та результативної роботи!
- 19 02.2016У м. Києві розпочалися безкоштовні дистанційні курси для дітей, що проживають на тимчасово окупованих територіях
19:56У м. Київ, з ініціативи координатора Локального Центру громадянської освіти № 3 Воротникової Ірини, розпочалася дистанційна підготовка до ЗНО з історії України для школярів, що проживають на тимчасово окупованих територіях. До заходу залучено 20 учнів старших класів, яких навчатиме вчитель вищої категорії Беззуб Юрій Віленович. Як зазначають організатори, такий крок є особливо важливим для дітей, адже зайвий раз доводить, що Україна не збирається від них відмовлятися, а навпаки, робить все можливе для реалізації потенціалу підлітків і їхнього успішного вступу у ВНЗ.