Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1

Благодійний фонд «ДОН-ТУР»

Адреса: м. Краматорськ Донецької області, вул. Василя Стуса, 45, оф. 622.
Тел.: +38 (050) 567-07-89.
E-mail: don-tour@ukr.net.
Особливості діяльності: Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську відкрився наступного ж дня після старту проекту «Інтеграція через діалог». У рамках діяльності Центру, з лютого по травень 2016 р. було організовано низку курсів з української та англійської мов для старшокласників з числа вимушених переселенців, які навчаються у місцевих школах.

Alina Brzeżańska
Дата народження:01.02.1921
E-mail:blake_carter@interia.pl
Єрмаков Денис Андрійович
Дата народження:13.12.2000
E-mail:denis-ermakov-2000@mail.ru
Телефон:+380508330137
Хайрулліна Дар'я Ігорівна
Дата народження:25.07.2001
E-mail:daria.hayrullina2001@gmail.com
Телефон:0932166096
Коротко про себе:

Я учениця 10 класу НВК "Школа-гімназія" Торецької міської ради. Активістка. Президент школи, Голова обласної Ради старшокласників, Голова обласної Ради лідерів учнівського самоврядування, активний член Всеукраїнської Ради лідерів учнівського самоврядування. Один з координаторів Всеукраїнського проекту "Fashion Education". Постійно приймаю участь в проектах, форумах ("7 ВЕРШИН", міжнародний форум "OPEN YOUTH FORUM", "Діти змінюють світ"(обговорення питать сучасної освіти, в якому приймали участь президент Петро Порошенко, Уповноважений Президентом з прав дитини Микола Кулеба). Відмінниця. Неодноразовий переможець олімпіад з різних предметів. Активний учасник громадської організації "Ліга майбутніх поліцейських".В майбутньому хочу стати підприємцем.

Шеріхай Вікторія Віталіївна
Дата народження:19.12.2000
E-mail:vikusickasherihay@yandex.ru
Телефон:+380936538600
Коротко про себе:

Приїхала з Горлівки. Зараз навчаюсь в Краматорській ЗОШ №19 у 10-А класі.

Менеджер
Дата народження:02.02.2016
E-mail:Приховано
Телефон:123456
Розташування:1
Коротко про себе:

1

Розгорнути повний список

Новини Локального Центру

  • 15 01.2018

    13:28
    У м. Краматорську підбили підсумки кількарічного курсу психологічної допомоги для учасників проекту (ГРАФІКИ)

    Ось вже третій рік поспіль в Україні реалізується Програма освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог». Впродовж цього періоду Всеукраїнська Асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба» здійснювала роботу у багатьох сферах. Одним із найбільш глобальних завдань стала психологічна допомога школярам Донеччини, яку надав Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську № 1

    Як стверджує Локальний координатор Лук'янова Людмила Олександрівна, протягом 2015-2017 рр. у 4 шкільних округах міста (а саме у школах № 9, № 11, № 12, № 16 і № 25) проводилися групові заняття психологів з учнями молодшої, середньої та старшої вікових категорій

    Організатори поставили перед собою наступні завдання:

    • Формування саногенного (позитивного) рівня мислення.
    • Розвиток широкого спектру інтересів і здібностей
    • Формування зацікавленості собою, однолітками.
    • Розвиток зацікавлень у пізнанні своїх вмінь, власних емоцій, вчинків.
    • Формування первинних навичок самоаналізу.
    • Розвиток відчуття особистої гідності, особистісної автономії.
    • Розвиток навичок особистісного спілкування в групі однолітків.
    • Розвиток навичок стресостійкості.
    • Розвиток форм співчуття та співпереживання.

    При цьому, цілями занять стали:

    • Формування позитивного емоційного ставлення до занять.
    • Адаптація дітей до нових форм взаємодії.
    • Знайомство з прийомами доброзичливого спілкування.

    Тренінги складалися з декількох етапів, для кожного з яких було визначено власний спектр робіт. На початковій стадії, після вправ «Голуб – птах миру» і «Коло дружби» у молодшій групі і використання метафоричних карт у середній та старшій, спеціалісти провели діагностування рівня самооцінки дітей, їхнього емоційного здоров'я і самопочуття на теренах школи та вдома. 

    Після аналізу спектру проблем, були визначені наступні напрями роботи

    • Розвиток позитивного ставлення до занять.
    • Сприяння подальшому саморозкриттю, вмінню аналізувати.
    • Виявлення особливостей спілкування дітей. 
    • Знайомство з правилами спілкування, навчання прийомам спілкування з однолітками (у парі та в групі).
    • Зняття негативних переживань, допомога у вираженні своїх почуттів. 
    • Розвиток активного тренінгового спілкування, розвиток подальшого саморозкриття, уміння аналізувати. 
    • Встановлення внутрішньої рівноваги, розвиток навичок саморегуляції в стресовому стані.

    Для досягнення зазначених результатів, учасники розповідали про себе, свої улюблені заняття, особисті переваги. Активно використовувалися прийоми з «чарівним клубком» та «павутиною дружби». Творча робота з кольоровим картоном, фарбами, олівцями, фланелевими фігурками допомагала дітям краще проявляти свій настрій та більш успішно долати стрес. 

    Після повної адаптації дітей у групах, наші колеги визначили пріоритетні цілі в роботі: 

    • Підвищення самооцінки та значимості дитини.
    • Налаштування підлітків на успіх.
    • Відновлення душевної рівноваги учасників.
    • Розвиток навичок саморегуляції у стресовому стані.
    • Зняття негативних переживань.
    • Розвиток знань школярів про можливості вираження своїх почуттів.
    • Розвиток позитивного ставлення до життя.
    • Зняття психоемоційного напруження.  

    Психологи та соціальні працівники застосовували для молодших учнів інтерактивні вправи на віднайдення ресурсних станів (крапель), щоб вкритися від неминучого «дощу нещасть». Тим самим підвищувалася впевненість дитини у своїх силах, відбувалося налаштування на успіх. Особливо сподобалася учасникам гра на демонстрацію різнобічних ситуацій, в яких дитина може відчувати забруднення, невпевненість, тривогу, та знаходження «беззорового» шляху груповим рішенням.

    Представників середньої та старшої групи особливо зацікавила вправа «Чарівна рукавичка», яка передбачає собою пошук і фіксацію невдалих та тривожних станів, у яких підліток може відчувати дискомфорт, невпевненість, тривогу. Основною метою такої роботи став пошук ресурсів для виходу з негативних ситуацій. 

    Підлітки дуже творчо підійшли до вправи, де за допомоги кольорових ниток вчилися розповідати про свої почуття, фіксувати позитивні моменти в різнобічних емоційних станах.

    На заключному етапі роботи з дітьми, необхідно було реалізувати наступні завдання:

    • Зняття негативних переймань.
    • Навчання вираженню власних почуттів.
    • Розвиток позитивного ставлення до життя.
    • Зняття психоемоційного напруження.  
    • Розвиток сприйняття різних точок зору, уміння приймати себе.
    • Розвиток вміння налагоджувати соціальні зв'язки.
    • Навчання аналізу власних труднощів.
    • Формування мотивації на подолання складних ситуацій.
    • Розвиток активного тренінгового спілкування.
    • Аналіз вміння саморозкриття, самопізнання, прояснення «Я-концепції». 

    Наприклад, у молодшій групі діти вчилися розумінню того, що багато залежать від їхнього ставлення до певних подій. Також учні намагалися шукати шляхи звільнення від негативних переживань. У цьому їм особливо помітно допомогла вправа «Подорож у весняний ліс». Остання була спрямована на релаксацію малюків, розвиток їхньої уяви, створення гарного настрою. Заняття допомагали школярам навчитися дивитись на іншого й на себе більш об'єктивно, розвивали вміння висловлювати свої думки, враження. Як наслідок, у дитини підвищувалася впевненість у власних силах, формувалася націленість на успіх і позитив. Цікавими виявилися й активні спроби підлітків знайти в собі та навколишніх приховані риси особистості й таланти, задля їхнього майбутнього розвитку. 

    В середній і старшій групі відбувалися аналогічні процеси, але з використанням більш складних вправ. Однією із таких стала «Чудо-картинка», що передбачала пошук та фіксацію невдалих і тривожних станів, в яких підліток може зазнавати труднощів, відчувати страх, образу чи брак ресурсів для віднайдення душевного балансу. Значна увага була приділена роботі в команді та використанню індивідуальних вмінь і навичок учасників задля досягнення колективної мети. Окрему роль зіграло також використання «значущих» людей як прикладів для наслідування та додаткового стимулу для роботи над собою.

    Фінальні заняття були присвячені рефлексії учасників. Діти розповідали про свої враження, ділилися набутими вміннями і навичками, розповідали про особисті плани.
    Окремо слід згадати проведення підсумкових діагностичних занять, що визначали рівень самооцінки дітей, їхній настрій у школі і вдома. Результати, наведені нижче, говорять самі за себе: 

    Еволюція емоційного стану дітей з цільових груп у школі:

    Еволюція емоційного стану дітей з цільових груп вдома: 

    Як засвідчують графіки, активна психологічна робота з новочасними «дітьми війни» не лише можлива, але й дійсно потрібна. Вправи, які допомагають підліткам максимально розкритися, вилити емоції та переоцінити своє ставлення до навколишнього світу, виявилися особливо результативними. Втім, важливою при цьому залишається тривалість такої роботи, наявність тісних міжособистісних зв'язків між школярами і дорослими.

    З огляду на зазначене вище, наші колеги довели, що одноразові акції та тренінги, без використання комплексного підходу до роботи з дітьми, не можуть вважатися по-справжньому ефективними. Зрештою, хочеться вірити, що зазначені факти, як і арсенал прийомів, що їх застосовували фахівці Програми, стануть основою для більш масштабної роботи з дітьми з цільових категорій проекту і допоможуть українському суспільству успішно подолати всі негативні наслідки війни на Сході України.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 28 04.2017

    09:56
    У м. Краматорську завершився цикл психологічних тренінгів для школярів, які постраждали від війни (ФОТО)

    Починаючи з лютого 2017 р. наші колеги з Краматорського Локального Центру громадянської освіти № 1 проводили у 1, 2 та 4-му шкільних округах міста групові психологічні тренінги для дітей, котрі постраждали від збройного конфлікту на Сході України. Сумарно було організовано чотири групи для дітей молодшої та середньої вікових категорій.

    У молодшій групі школярі розповідали про себе, свої захоплення, уподобання, використовуючи вправу «Чарівний клубок». За допомогою ниток останнього перепліталися «Павутинки Дружби». Завдяки «Країні емоцій», підлітки отримали змогу побороти негативні переживання і навчилися виражати свої почуття на кольоровому картоні. Для цього вони використовували декоративні квіточки і стрічки, відтворюючи свій настрій. 

    Серед тем занять та вправ для середньої вікової категорії були:

    • «Країна емоцій» (навчання вираженню своїх почуттів);
    • «Чарівна рукавичка» (віднайдення «наосліп» ресурсів, які зможуть допомогти підлітку подолати негативні ситуації);
    • «Чарівний дощ» (пошук можливостей сховатися від дощу невдач);
    • «Мій настрій» (висвітлення внутрішніх переживань).

    Як стверджують організатори, активна робота фахівців з дітьми призвела до помітного покращення психологічного стану останніх, подолання ряду комплексів і проблем у спілкуванні з дорослими й однолітками. Діти почали частіше акцентувати свою увагу на позитивних моментах у житті та навчилися шукати внутрішні ресурси для боротьби з депресією. В результаті, покращився емоційний клімат всередині їхніх сімей і шкільних колективів. Тож дякуємо краматорським колегам за їхню роботу, а також бажаємо наснаги у нових починаннях і подальших успіхів!

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 03 03.2017

    21:15
    На Донеччині перебувають у своєму розпалі курси з підготовки учасників проекту до ЗНО (ФОТО)

    Впродовж лютого 2017 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську № 1 здійснював активну підготовку до ЗНО учнів 10-11 класів місцевої ЗОШ № 12 з наступних предметів:

    • української мови (викладач Бурлака Раїса Володимирівна);
    • англійської мови (викладач Войнаховська Олена Геннадіївна);
    • математики (викладач Железняк Олена Віталіївна).

    Учасниками занять стали підлітки з числа внутрішньо переміщених осіб. Ці курси, реалізовані в рамках Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», мають на меті структурування отриманих за попередні роки знань, заповнення потенційних «лакун», а головне – якісну підготовку до складання випускних іспитів.

    Програма занять розрахована на декілька місяців, що, за задумом Локального координатора Лук'янової Людмили Олександрівни, сприятиме справді рівноцінному доступу до знань для всіх категорій нашого суспільства.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 24 02.2017

    16:21
    На Донеччині розпочались заняття з арт-терапії для дітей з цільових груп проекту «Інтеграція через діалог» (ФОТО)

    Починаючи з лютого 2017 р., Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську Донецької області № 1 проводить у ІІІ шкільному окрузі групові психологічні тренінги для дітей, котрі постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму. Наші колеги організували з цією метою дві вікові групи учасників: молодшу та середню.

    За словами Локального координатора Лук'янової Людмили Олександрівни, одним із перших завдань для молодшої групи стало малювання поєднаних долоньок на папері, переплетення яких утворювало голуба – «птаха миру». Важливим моментом стало те, що діти повинні були написати всередині долоньок найважливіші, на їхню думку, цінності в житті кожної людини. Тож такі роботи не лише допомагали учням висловити наболіле через творчість, але й втілювали собою взаємодопомогу, дружбу і прагнення до світлого майбутнього. 

    Старші ж школярі використовували метафоричні карти для знайомства і об'єднання в групи. З карт ними було складено сонце як «коло дружби», а промені підлітки вибудовували з ресурсних картинок.

    Наші спеціалісти наголошують на важливості постійних занять з арт-терапії для дітей прифронтової зони. Саме вони бачили чимало жахіть війни. І якщо ми бажаємо, аби пережите не впливало на подальше молодого покоління, то повинні приділяти увагу такій допомозі вже сьогодні.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 16 02.2017

    11:09
    У м. Краматорську пройшов тренінг для психологів по роботі з жертвами війни на Сході України (ФОТО)

    15 лютого 2017 р. Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську № 1 організував для педагогів та психологів міста тренінг розвитку емоційно-вольової саморегуляції (ЕВС), що має на меті оволодіння прийомами зняття психоемоційної напруги та підвищення рівня самовладання.

    Програма тренінгу включала два модулі: теоретичний та практичний. Теоретичний був присвячений розкриттю значення самоспостереження, контролю дихання та аутогенного тренування, а практичний (відповідно до АТ-1 Шульца та ПМР Джейкобсона) – технікам релаксації, контролю дихання та автосугестії.

    Завдання тренінгу були наступними:

    • розвиток здатності до впливу на психофізіологічні та нервові процеси з метою контролю та управління емоціями та деструктивними станами;
    • опанування навичками переключення ритмів дихання та управління їхньою тривалістю з метою впливу на характер роботи вегетативної нервової системи;
    • навчання довільному розслабленню різних груп м'язів та створенню відчуття тепла;
    • моделювання бажаних емоційних реакцій на стрес.

    Керівником тренінгу була Шапошнікова Анна Сергіївна, викладач кафедри практичної психології НПУ ім. М. П Драгоманова, розробник та тренер програм особистісного розвитку, а також член робочої групи по вивченню наслідків військового конфлікту на Сході України. Допомагала їй у проведенні роботи Колесник Лариса Володимирівна – старший викладач кафедри педагогіки та методики початкового навчання НПУ ім. М. П. Драгоманова.

    Про результативність проведеної зустрічі свідчать наступні відгуки учасників:

    Огромное спасибо за организацию и проведение такого тренинга. Восхищаюсь тренером Анной Сергеевной! Материал давался в доступной форме, было очень интересно, легко, увлекательно. Получила практические рекомендации, обучилась приёмам снижения психоэмоционального напряжения и повысила уровень самоовладения собой  в трудных жизненных ситуациях.

    Хотелось бы, чтобы тренинг продлился как можно дольше. В группе чувствовала себя комфортно.

    Наш регион в целом и я в частности очень нуждаемся в таких тренингах. С большим удовольствием посетила бы ещё занятия, которые проводит тренер Анна Сергеевна.

    Яновская Виктория, практический психолог.

    Огромное спасибо! Тренинг прошел на одном дыхании! Благодарю за вдохновение – оно будет служить ресурсом в работе с детками! Хотелось бы побольше встреч с Анной Сергеевной.

    Лариса Сушко, детский психолог.

    Огромное спасибо за тренинг! Очень понравился! Нужно, полезно, познавательно! Просто и применимо на практике! Дети нуждаются в обучении навыкам эмоционально-волевой саморегуляции, а особенно, в нашем регионе! Очень интересная лектор Анна Сергеевна, которая за небольшой отрезок времени дала много практичного материала! Хотим еще подобных встреч!

    Сороченко Н., детский психолог, 

    специалист Программы «Интеграция через диалог».

    З огляду на це, сподіваємося, що Локальний координатор Лук'янова Людмила Олександрівна не зупиниться на досягнутому результаті, і її співпраця з тренерами Шапошніковою Анною Сергіївною та Колесник Ларисою Володимирівною виллється у майбутньому в серію заходів, які й посприяють остаточному налагодженню життя учасників нашого проекту.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 06 11.2016

    23:48
    Діти з Донецької області побували на екскурсії у м. Львові (ВІДЕО)

    Наприкінці жовтня 2016 р. координатор Краматорського Локального Центру громадянської освіти № 1 Людмила Олександрівна Лук'янова організувала поїздку дітей з підконтрольних Україні теренів Донецької області до Західної України.

    Під час перебування чотирьох десятків із них у м. Львові 26 жовтня, було вирішено організувати школярам та дорослим екскурсію як центральною частиною культурної столиці нашої Батьківщини, так і її незвичним куточком – знаменитим Личаківським кладовищем.

    Під час екскурсії, яку провів історик, гід та адміністратор онлайн-складової Програми «Інтеграція через діалог» Тарас Олексин, старшокласники з м. Краматорська та м. Костянтинівки дізналися чимало цікавого для себе про минуле львів'ян, казуси їхнього життя й особливості менталітету. Проте, по-справжньому приємним сюрпризом для присутніх став виступ експромтом одного з гостей – Давида Гаспаряна. Юнак зачитав біля могили Івана Яковича Франка одну з найкращих поезій останнього – «Каменярі». Як це відбувалося і наскільки атмосферно виглядало, покаже відео нижче:

    І в такі моменти, починаєш розуміти, наскільки талановитою та по-справжньому феноменальною є наша молодь. І що саме за нею буде наше майбутнє.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 02 10.2016

    22:18
    У м. Краматорську стартують щотижневі психологічні тренінги для дітей з числа ВПО

    У м. Краматорську Донецької області впродовж 3 жовтня – 23 грудня 2016 р. триватимуть щотижневі психологічні тренінги для учнів 9-11 класів 1-го освітнього округу.

    Заплановано, що практичний психолог Бородаєва Олена Сергіївна здійснюватиме психолого-педагогічний супровід дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, сприяючи їхньому повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку, а що не менш важливо  адаптації до змінених умов життя і нового колективу.

    Ті старшокласники чи їхні батьки, які зацікавлені у подібних курсах, можуть звернутися за уточненнями безпосередньо до організатора – координатора Краматорського Локального Центру громадянської освіти № 1 Лук'янової Людмили Олександрівни.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 02 10.2016

    21:23
    Краматорські активісти запускають тримісячні курси підготовки учнів до ЗНО з історії України та англійської мови

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську № 1 запускає у цьому семестрі курси з підготовки 10-11-класників місцевих шкіл до ЗНО з англійської мови та історії України.

    За словами керівника осередку, Лук'янової Людмили Олександрівни, уроки відбуватимуться тричі на тиждень. Таким чином, за період з 3 жовтня по 23 грудня 2016 р. учні побувають на 36 заняттях з кожної дисципліни.

    Вчителі англійської мови та історії Кравченко Тетяна Віталіївна й Гочошвілі Інна Олександрівна відповідно мають на меті поетапно пройти з підлітками матеріал за середню і старшу школу. При цьому, планується не лише структурувати знання вихованців, але й оперативно усунути наявні в них «білі плями». Окремо варто виділити також те, що всі 11 школярів отримають змогу якісно підготуватися до складання випускних іспитів абсолютно безкоштовно, в рамках Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог».

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 15 09.2016

    07:59
    Для дітей-переселенців, що мешкають у м. Краматорську, розпочинає свою роботу Психологічний Центр

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорську № 1 розпочинає цієї осені черговий важливий проект – відкриває Психологічний Центр для дітей, які постраждали від війни.

    Практичний психолог Ярмак Віта Володимирівна не лише здійснюватиме психолого-педагогічний супровід дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, але й сприятиме їхньому повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку, адаптації до змінених умов життя і, звісно, нового колективу.

    Важливо, що самі групові заняття триватимуть щотижня, протягом 2 год. Всього в курсі передбачено 30 зустрічей. А це означає, що впродовж вересня-грудня 2016 р. навіть діти із важкими психологічними травмами отримають достатньо часу для подолання своїх фобій та інших наслідків пережитого.

    Для підлітків 5-9 класів чи їхніх батьків, які бажали б скористатися можливостями курсу, доступні контактні дані Локального Центру та його координатора Лук'янової Людмили Олександрівни.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 15 09.2016

    06:31
    Для краматорських старшокласників тепер стане доступною безкоштовна підготовка до ЗНО

    В рамках Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», координатор Краматорського Локального Центру громадянської освіти № 1 Лук'янова Людмила Олександрівна пропонує старшокласникам місцевих шкіл взяти участь у безкоштовній підготовці до ЗНО з української мови та літератури, а також з англійської мови. У цьому підліткам допомагатимуть педагоги з багаторічним досвідом Бурлака Лариса Володимирівна та Войнаховська Олена Геннадіївна відповідно.

    Згідно з програмою, діти: 

    • повторять вивчений у попередні роки матеріал;
    • попрацюють над покращенням лексичних і граматичних навичок володіння обома мовами;
    • ознайомлюватимуться із творами, необхідними для кращого засвоєння матеріалу;
    • зможуть уникнути багатьох помилок, притаманних для самостійної підготовки до ЗНО.

    Курси заплановані як дійсно насичені, оскільки впродовж вересня-грудня 2016 р. всі заняття відбуватимуться тричі на тиждень. Враховуючи ці обставини, сподіватимемось, що й цього року школярі Донеччини продемонструють доволі високі результати і зможуть без особливих труднощів вступити в омріяні ВНЗ.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 05 02.2016

    21:16
    У м. Краматорську розпочалися безкоштовні курси для учнів-переселенців

    Впродовж 5 лютого - 14 травня 2016 р. Краматорський Локальний Центр громадянської освіти організовуватиме безкоштовні курси з вивчення української та англійської мов в рамках підготовки до ЗНО. Старшокласники матимуть змогу повторити весь пройдений у школі матеріал, суттєво його доповнивши та структурувавши. Допомагатимуть їм у цьому вчительки: української мови та літератури Бурлака Лариса Володимирівна, а також англійської мови Войнаховська Олена Геннадіївна. Під керівництвом цих педагогів, як сподівається координатор Лук'янова Людмила, діти отримають змогу максимально швидко й ефективно підготуватися до майбутніх іспитів та вступити у бажані ВНЗ.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1
  • 18 12.2015

    20:17
    У м. Краматорську постав Локальний Центр громадянської освіти

    В рамках проекту «Інтеграція через діалог», у м. Краматорську Донецької області відкрито Локальний Центр громадянської освіти. Осередок діятиме у партнерстві із благодійним фондом «ДОН-ТУР». Координатором філіалу виступить місцева активістка Лук’янова Людмила.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Краматорськ № 1